Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Epos profilbild

Epos

Kvinna ·

27 nov, 2017

Hej. Jag har nu 500cc mentor plus bröstlyft. Men vill ha lite större så va på konsultation hos tuve Mårtensson på reform kliniken. O kom fram till motiva 825cc Men är ju så svårt att få sig en bild om hur det kommer att blir när man redan har implantat innan. Är livrädd för att det ska bli förstort. Vill ju ändå ha större men inte heller så man bara ser 2 bröst komma gåendes. Ni som gjort större hur många cc la ni in extra? Lägger jag in 825cc så blir det ju en ökning med 325cc

18

Sortera efter

Marie

Kvinna ·

27 nov, 2017

Jag ska göra min operation imorgon med byte från 500/550 till 825cc. Jag väger 71 kg och är 173 cm lång så ganska likt. Jag känner att jag är ganska lång och kommer förhoppningsvis kunna bära upp dem som naturliga. De jag har idag känns för små.
Gilla

Epos

Kvinna ·

27 nov, 2017

Åh spännande, vad roligt! Är du inte nojjigt för att det ska bli förstort? Som jag skrev innan är ju så svårt att få en bild när man har inlägg sen innan o veta hur det kommer o se ut. Du får gärna skicka bild o berätta hur det har gått för dig. Lycka till
Gilla

Marie

Kvinna ·

27 nov, 2017

Epos skrev:

Åh spännande, vad roligt! Är du inte nojjigt för att det ska bli förstort? Som jag skrev innan är ju så svårt att få en bild när man har inlägg sen innan o veta hur det kommer o se ut.
Du får gärna skicka bild o berätta hur det har gått för dig. Lycka till

Jo, jag har funderat och funderat på det där med storlek... Men mitt val är mellan 725 och 825 och jag känner nog att 550 och 725.. kommer jag tycka den skillnaden är värd pengarna? Så därför går jag på 825. :)
Gilla

Nelia

Kvinna ·

28 dec, 2017

Jag ska gå från 450cc till 825 och funderar lite som du tänk om det blir förstort :/ Ska göra lyft och byta implantat nu i Januari men har så svårt med att bestämma storleken. Och sen är jag inte så stor 159cm och väger 46kg och dom vill inte sätta in med större bas än vad jag har idag. Men vill att det ska se stort ut men inte bara som två bröst
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

28 dec, 2017

Var hos tuva i dag och vi kom också fram till 825cc har i dag 450cc HP . Så hoppas inte att de blir förstort . Men han borde veta bäst . Har bokat op
Gilla

Epos

Kvinna ·

06 jan, 2018

Ska oxå op mig hos tuve, 825cc. När ska du operera dig?
Gilla

Uskan

Kvinna ·

06 jan, 2018

Jag la in 835 cc på en gång är väldigt nöjd med resultatet och det passar min kroppsform. Man kan ju alltid klä fram och bort dom om du förstår :)
Gilla

Nelia

Kvinna ·

07 jan, 2018

Epos skrev:

Ska oxå op mig hos tuve, 825cc. När ska du operera dig?

Jag ska operera mig hos Tuve nu den 10/1 när ska du?
Gilla

Banannie

Kvinna ·

07 jan, 2018

Jag hade 475 cc och la in 825 cc och är nöjd:)
Gilla

Epos

Kvinna ·

08 jan, 2018

7/2
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

10 jan, 2018

Den 30/1 ska jag göra min op
Gilla

Nelia

Kvinna ·

10 jan, 2018

Nu ligger jag här glad och öm. 825 insatt blev inrullad i morse vid 9. Och kan bara säga att jag blivit så väl omhändertagen alla är underbara här känns toppen har verkligen valt rätt ställe. Lycka till när det är er tur :-)
Gilla

annie91

Kvinna ·

10 jan, 2018

Nelia skrev:

Nu ligger jag här glad och öm. 825 insatt blev inrullad i morse vid 9.
Och kan bara säga att jag blivit så väl omhändertagen alla är underbara här känns toppen har verkligen valt rätt ställe.
Lycka till när det är er tur :-)

Ååh är också opererad av Tuve, visst är de underbara!! Saknar dom allihop. Det var en riktig upplevelse. Hoppas du blir nöjd! :)
Gilla

Epos

Kvinna ·

11 jan, 2018

Nelia skrev:

Och kan bara säga att jag blivit så väl omhändertagen alla är underbara här känns toppen har verkligen valt rätt ställe.

Åh vad spännande. Snart dags för min tur, ska oxå till tuve o lägga in 825cc du får gärna visa kort?
Gilla

Nelia

Kvinna ·

11 jan, 2018

annie91 skrev:

Nelia skrev:

Ååh är också opererad av Tuve, visst är de underbara!! Saknar dom allihop. Det var en riktig upplevelse. Hoppas du blir nöjd! :)

Ja det var det verkligen är supernöjd än så länge och det kommer bara bli bättre :-)
Gilla

Nelia

Kvinna ·

11 jan, 2018

Epos skrev:

Nelia skrev:

Åh vad spännande. Snart dags för min tur, ska oxå till tuve o lägga in 825cc du får gärna visa kort?

Ska jag absolut göra :-) just nu är jag mest lindad men känner mig toppen ändå
Gilla

Epos

Kvinna ·

17 jan, 2018

Nelia skrev:

Epos skrev:

Nelia skrev:

Ska jag absolut göra :-) just nu är jag mest lindad men känner mig toppen ändå

Hur går det för dig? Sett dom än? Nöjd? Har du bild?
Gilla

Nelia

Kvinna ·

19 jan, 2018

Ska försöka fixa lite bilder och med info i morgon
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem