Epos
Kvinna ·
27 nov, 2017
825cc
BröstförstoringHej. Jag har nu 500cc mentor plus bröstlyft. Men vill ha lite större så va på konsultation hos tuve Mårtensson på reform kliniken. O kom fram till motiva 825cc Men är ju så svårt att få sig en bild om hur det kommer att blir när man redan har implantat innan. Är livrädd för att det ska bli förstort. Vill ju ändå ha större men inte heller så man bara ser 2 bröst komma gåendes. Ni som gjort större hur många cc la ni in extra? Lägger jag in 825cc så blir det ju en ökning med 325cc
Sortera efter
Marie
Kvinna ·
27 nov, 2017
Epos
Kvinna ·
27 nov, 2017
Marie
Kvinna ·
27 nov, 2017
Åh spännande, vad roligt! Är du inte nojjigt för att det ska bli förstort? Som jag skrev innan är ju så svårt att få en bild när man har inlägg sen innan o veta hur det kommer o se ut.
Du får gärna skicka bild o berätta hur det har gått för dig. Lycka till
Nelia
Kvinna ·
28 dec, 2017
kjamjojon
Kvinna ·
28 dec, 2017
Epos
Kvinna ·
06 jan, 2018
Uskan
Kvinna ·
06 jan, 2018
Nelia
Kvinna ·
07 jan, 2018
Ska oxå op mig hos tuve, 825cc. När ska du operera dig?
Banannie
Kvinna ·
07 jan, 2018
Epos
Kvinna ·
08 jan, 2018
kjamjojon
Kvinna ·
10 jan, 2018
Nelia
Kvinna ·
10 jan, 2018
annie91
Kvinna ·
10 jan, 2018
Nu ligger jag här glad och öm. 825 insatt blev inrullad i morse vid 9.
Och kan bara säga att jag blivit så väl omhändertagen alla är underbara här känns toppen har verkligen valt rätt ställe.
Lycka till när det är er tur :-)
Epos
Kvinna ·
11 jan, 2018
Och kan bara säga att jag blivit så väl omhändertagen alla är underbara här känns toppen har verkligen valt rätt ställe.
Nelia
Kvinna ·
11 jan, 2018
Ååh är också opererad av Tuve, visst är de underbara!! Saknar dom allihop. Det var en riktig upplevelse. Hoppas du blir nöjd! :)
Nelia
Kvinna ·
11 jan, 2018
Åh vad spännande. Snart dags för min tur, ska oxå till tuve o lägga in 825cc du får gärna visa kort?
Epos
Kvinna ·
17 jan, 2018
Lycka till när det är er tur :-)Åh vad spännande. Snart dags för min tur, ska oxå till tuve o lägga in 825cc du får gärna visa kort?
Ska jag absolut göra :-) just nu är jag mest lindad men känner mig toppen ändå
Nelia
Kvinna ·
19 jan, 2018