eelliiee
Kvinna ·
825cc eller 925?
Hej alla snyggingar :) I April gjorde jag en bröstförstoring , la i 590cc bakom muskeln, ( droppformade? ) Har nu bokat tid för byte till 825cc runda, men det jag undrar är, kommer det att bli en märkbar skillnad mellan mina 590 dropp och 825cc runda? Eller ska jag öka till ytterliggare 925? Asså hjääääälp
Sortera efter

Larinova
Kvinna ·
Elliiee: Min upplevelse är att allrid böttre ta de större alternativet! Har 615 cc nu och de blev inte alls så stora som man trodde. Ska öka till 925 cc känner mig stensäker. Visst är det stort men kommer bli fylligt och bra förhoppningsvis :) sett massor av bilder på 825 och 925, även en tjej på 1050 cc härinne. De såg grymt fina ut! Gå på din magkänsla! Jag trodde 615 var jöttestort men på min kropp ser de normala ut och jag är liten och nätt :)
Gilla

Marina
Kvinna ·
eeelllieee - om du är 155cm lång och väger 55 kg som du skriver i din profil, så kommer du att få riktigt riktigt stora bröst. De du har nu är redan så stora att de flesta inser att de är opererade, och du måste verkligen veta att det är just uppseendeväckande stora bröst du vill ha för att välja 825 eller 925 cc. Den storleken kan du inte "klä bort lite diskret", som man ibland pratar om. De kommer att vara in the face på alla, kunder, arbetsgivare, killar som tjejer och du kommer att bli sedd som hon med brösten. Du gör dina val själv, men gör dig själv tjänsten att testa med 300 gr ris i BH:n på de bröst du har nu så får du en fingervisning.
Du bör också fundera över om du kommer att vilja ha barn, för under graviditeter och amning kommer brösten förmodligen att anta sådana proportioner att du blir besvärad av dem både fysiskt och mentalt. Dessutom är det inte helt ovanligt att tjejer vill fylla på lite efter barnen, men om du redan före barnen har de största implantat din anatomi kan "härbärgera", återstår bara acceptans eller ett lyft efter barnen.
Underskatta inte heller värdet av att ha klarat dig utan komplikationer. Det är grymt surt att plöstligt sitta där med komplikationer efter en operation som bara berodde på "boob greed" och längta tillbaka till sina tidigare egentligen jättefina bröst.
Du bör också fundera över om du kommer att vilja ha barn, för under graviditeter och amning kommer brösten förmodligen att anta sådana proportioner att du blir besvärad av dem både fysiskt och mentalt. Dessutom är det inte helt ovanligt att tjejer vill fylla på lite efter barnen, men om du redan före barnen har de största implantat din anatomi kan "härbärgera", återstår bara acceptans eller ett lyft efter barnen.
Underskatta inte heller värdet av att ha klarat dig utan komplikationer. Det är grymt surt att plöstligt sitta där med komplikationer efter en operation som bara berodde på "boob greed" och längta tillbaka till sina tidigare egentligen jättefina bröst.
Gilla

Sommar88
Kvinna ·
Hej hur ser man bilder?
Gilla

Marina
Kvinna ·
Sommar88 skrev:
Hej hur ser man bilder?
Gilla