Cyberplast
Kvinna ·
825cc eller 925
Hej! đ
175 lÄng vÀger 65 kg, breda axlar och höfter. Bytte ut mina 18 Är gamla 250cc till 625 cc motiva ergonomix i slutet pÄ maj. (Under muskeln) Skall fÄ justerat fickorna i nov och dÄ Àven fÄ större implantat dÄ jag var jÀttemissnöjd med storl. Nu vacklar jag mellan 825 och 925 (motiva round corsé) Idag sÄ Àr jag typ halvnöjd om jag har vadderad bh (gÄtt frÄn 80B till 80C) Jag vill inte att det ska bli sÄ att tuttarna Àr det första och enda man ser pÄ mig men jag vill ha stora bröst i proportion till resten av min kropp. 102 cm breda höfter har jag och mitt bröstmÄtt har kommit upp till ca 97 cm. Vill inte hamna i sitsen att vara missnöjd med storlek nÀr jag vaknar upp - för tredje gÄngen! Hilfe! SÄ fort jag fÄr lov att lÀgga upp bilder hÀr sÄ gör jag det.
175 lÄng vÀger 65 kg, breda axlar och höfter. Bytte ut mina 18 Är gamla 250cc till 625 cc motiva ergonomix i slutet pÄ maj. (Under muskeln) Skall fÄ justerat fickorna i nov och dÄ Àven fÄ större implantat dÄ jag var jÀttemissnöjd med storl. Nu vacklar jag mellan 825 och 925 (motiva round corsé) Idag sÄ Àr jag typ halvnöjd om jag har vadderad bh (gÄtt frÄn 80B till 80C) Jag vill inte att det ska bli sÄ att tuttarna Àr det första och enda man ser pÄ mig men jag vill ha stora bröst i proportion till resten av min kropp. 102 cm breda höfter har jag och mitt bröstmÄtt har kommit upp till ca 97 cm. Vill inte hamna i sitsen att vara missnöjd med storlek nÀr jag vaknar upp - för tredje gÄngen! Hilfe! SÄ fort jag fÄr lov att lÀgga upp bilder hÀr sÄ gör jag det.
Sortera efter

Marie
Kvinna ·
Hej! Jag gick frÄn 550cc till 825cc och Àr 173 cm och vÀger 73 kg. Jag tycker mina 825 kÀnns lagom, lite stora nÀr jag har tighta tröjor osv. Nu vÀger du mindre Àn mig, sÄ 825 blir sÀkert större pÄ dig, men tror inte det Àr superstor skillnad pÄ 825 och 925. Jag har 825 full round corse. Har bilder.
Gilla

Cyberplast
Kvinna ·
Marie skrev:
Hej! Jag gick frÄn 550cc till 825cc och Àr 173 cm och vÀger 73 kg. Jag tycker mina 825 kÀnns lagom, lite stora nÀr jag har tighta tröjor osv. Nu vÀger du mindre Àn mig, sÄ 825 blir sÀkert större pÄ dig, men tror inte det Àr superstor skillnad pÄ 825 och 925. Jag har 825 full round corse. Har bilder.
Gilla

Marie
Kvinna ·
Hejsan! TÀnk pÄ att Àven om jag har 70J i min bh storlek nu, sÄ Àr det ju för att det Àr silikon, man fyller ju inte ut runt om med vÀvnad som riktiga bröst.
Jag tror du anvÀnder fel bh storlek. Jag hade innan operation 80B men fylld inte ut den. Men nÀr jag var i en riktig bh affÀr efter operationen sÄ har jag lÀrt mig en massa jag inte hade en aning om innan. Tex sÄ kan jag anvÀnda bh:ar nu i storlek 80E, 75F, 75G, 75H, 70J, 70H, 70G. Jag köpte en pÄ kappahl i 80E som sitter som en smÀck MEN den ger ju inte det bra stödet som en daglig bh bör. Jag hade 550 CC innan och köpte dÄ har i 70F, 70G och 70H. Beroende pÄ modell osv.
Bh:arna som jag anvÀnder idag Àr 70J och 70I. Det som gör att jag valde dem (nu Àr detta pÄ Change och de har lite mindre storlekar har jag hört), men jag valde dem eftersom de andra klÀmde pÄ brösten ovanifrÄn eller att det inte blev bra med klyftan och byglarna skar in i brösten. Detta problemet hade jag inte alls med mina 550cc, dÄ allt satt sÄ jÀkla bra frÄn start (men storleken passade mig inte utan ville fylla upp lite till eftersom jag hade huden för det).
TÀnk pÄ att 80 i omkrets ger mindre kupa. SÄ mindre i omfÄng ger dig större kupa. SÄ om du har 80C eller 80D idag, sÄ Àr det kanske egentligen 70 E eller 70F eller till och med större.
Gilla