Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

85B + 500cc bakom muskeln blir ungefär vilken kupa?

Bröstförstoring
Jag är 170cm, väger ca 80-83 kg. Har 85B, och ska op den 11 juni.
500cc i ena, och 600 i andra innanför muskeln. Var hamnar jag på ett ungefär skulle ni tro? tacksam för svar :)
12

Sortera efter

sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Ungefär samma som mig fast kanske våra bröst skiljer sig? Kolla mina bilder. Ligger på 80-85G idag 595 cc bakom
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Ok, tack. Lite skillnad är där. Men nu vet jag på ett ungefär. Ska ta "före" bild idag, o lägga ut :) Ca 3v till op nu - längtar efter mina boobies. Hur ont hade du efter, hur länge?
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Jag var ett extremfall tror jag hehehe Tål smärta bra annars(tattuerad nästan överallt mm) Men denna smärtan hade jag inte väntat mig. Jag var hemma nästan 3 veckor körde bil efter 3 v först då kunde jag tvätta håret själv och torka mig ordentligt ;) Fick inga komplikationer eller så bara att jag sänkte bröstvecket i måndags för att flytta ner dem och få mer underpol. Ska fota i helgen efter duschen och lägga in nya bilder. :) Jag la 595cc bakom på vääääldigt små bröst så smärtan "förtjänade jag ju"
Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

Dejligt. at følge nogen der har stor bredde under brystet . lige som jag . jeg regner med at skulle have 600
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Hej psmnordjylland, jag har gjort en stor bukplastik. Helt otrolig skillnad! Jag ska lägga in före bild på mina bröst nu :) Ska operera mig nu den 11 juni, o jag ser framemot det! Har du operation bokad?
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Någon mer som vill dela med sig av vad de tippar på? :)
Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

jeg går til konsultation i morgen om bröstforstörring.
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Spännande! Jag lägger till före bilder nu
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Sååå förväntansfull! På tisdag är det 2v till op!!!
Gilla
pmsnordjylland

pmsnordjylland

Kvinna ·

ser frem til at se dit resultat. goog luck
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Tack! Undrar hur pass ont det kommer göra... Verkar som att de som haft mkt ont, har haft det ca 1vecka
Gilla
Lolita77

Lolita77

Kvinna ·

Någon mer som  tippar på var man hamnar på ett ungefär? Spännande, längtar! 1,5v till operation :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem