Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Blondabelles profilbild

Blondabelles

Kvinna ·

11 jul, 2015

9 dagars bröst 450cc *bild*

Bröstförstoring

Nu är mina bröst redan 9 dagar! De börjar kännas mer och mer som mina :) Tyckte att de var lite väl stora de första dagarna men nu när svullnaden gått ner känns storleken bättre! Tyvärr inte mycket känsel förutom på ovansidan, men man kan ju hoppas att det blir bättre med tiden.

16

Sortera efter

Rundhunden

Kvinna ·

11 jul, 2015

Grattis! Så jäkla snygga, älskar formen!! Blir glad när jag ser att Patrik gjort dem eftersom att även jag funderar på honom.

Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

11 jul, 2015

Rundhunden skrev:

Grattis! Så jäkla snygga, älskar formen!! Blir glad när jag ser att Patrik gjort dem eftersom att även jag funderar på honom.

Tack, vad glad jag blir :) Jag kan verkligem rekommendera Patrik och hela kliniken, han och resten av personalen är så himla bra. Kunde inte ha valt en bättre kirurg eller klinik, så du gör helt rätt som går dit på en konsultation :)
Gilla

Emmy_2015

Kvinna ·

11 jul, 2015

Så himla fin :) Patrik är verkligen bäst! Tycker vi iaf haha :) dem kommer bli ännu snyggare snart! Underdelen av vänster bröst väntar jag också att få känseln tillbaka, högre har ju mer men är inte helt ännu heller, hoppas dem läker med tiden :)

Gilla

MillionVoices

Kvinna ·

12 jul, 2015

Jättefina! Vad har du för bröstbredd? :)
Gilla

Carmen

Kvinna ·

12 jul, 2015

Blondabelles skrev:
Nu är mina bröst redan 9 dagar! De börjar kännas mer och mer som mina :) Tyckte att de var lite väl stora de första dagarna men nu när svullnaden gått ner känns storleken bättre! Tyvärr inte mycket känsel förutom på ovansidan, men man kan ju hoppas att det blir bättre med tiden.
Jätte Fina :-) ...Patrik är ju bara bäst
Gilla

Vinna

Kvinna ·

12 jul, 2015

Tummen upp! Syns att de kommit ner litegrann! Kram
Gilla

Hilda01

Kvinna ·

12 jul, 2015

Superfina redan ju!
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Emmy_2015 skrev:

Så himla fin :) Patrik är verkligen bäst! Tycker vi iaf haha :) dem kommer bli ännu snyggare snart! Underdelen av vänster bröst väntar jag också att få känseln tillbaka, högre har ju mer men är inte helt ännu heller, hoppas dem läker med tiden :)

Tack :D Ja det är han verkligen, haha ;) Jag väntar på att få lite mer underpol på brösten, men det tar ju ett tag för dem att sjunka ner. Hoppas känseln kommer tillbaka för oss båda!
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

MillionVoices skrev:
Jättefina! Vad har du för bröstbredd? :)
Tack, min bröstbredd är 12 och bredden på implantaten är 12,7 :)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Carmen skrev:
Blondabelles skrev:
Jätte Fina :-) ...Patrik är ju bara bäst
Tack Carmen, ja Patrik är så himla bra! Hoppas att det går bra med dina bröst också!
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Vinna skrev:
Tummen upp! Syns att de kommit ner litegrann! Kram
Det är kul att jämföra bilder feån dg 3 och nu, man ser tydligt att svullnaden gått ner och att de är mer runda nu samt sjunkit lite.. Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig framöver, mer underpol hoppas jag på. Kram
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Hilda01 skrev:
Superfina redan ju!
Tack Hilda01 :D
Gilla

Suzz

Kvinna ·

12 jul, 2015

Hur gör man för att se bilder... Och lägga ut bilder?
Gilla

Anonym användare

12 jul, 2015

Fina! Kommer bli ännu finare när de har sjunkit ner mer och "hängt" till sig 🙂

Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Isabella88 skrev:

Fina! Kommer bli ännu finare när de har sjunkit ner mer och "hängt" till sig 🙂

Tack, ja det ska bli spännande att se vad som händet framöver! Hade inte alls väntat mig ett såpass bra resultat redan faktiskt så jag är jätteglad :)
Gilla

Blondabelles

Kvinna ·

12 jul, 2015

Suzz skrev:
Hur gör man för att se bilder... Och lägga ut bilder?
Man måste bli silvermedlem först, dvs ha en godkänd signatur (som du verkar ha), ha varit medlem i två veckor samt skrivit 15 eller 20 (kommer inte ihåg) inlägg. Sen blir man uppgraderad av en moderator.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem