Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
missy_devily

missy_devily

Kvinna ·

900cc

Bröstförstoring

någon annan här som har stoora inplantat ?!

själv har jag 910cc, vore kul o snicksnacka med nån annan som har ungefär samma = )

22

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

OJ :D Kan du inte läggau pp bilder så man får se hur stort det är?

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

ja bild vore bra. Innan man sa något.

Hur lång är du och vad har du för mått runt om jag ska  nog göra 1000 eller 1100 så vore kul att se hur stor dina är .

har du problem med kläder och sådant?

Gilla
Kdan

Kdan

Kvinna ·

Har bara 650cc men kommer i framtiden göra större. Minst 1000cc. Vore kul att se bilder, inte ofta man kan se bilder på större tråkigt nog.

Gilla
missy_devily

missy_devily

Kvinna ·

ska försöka fixa lite bilder

Jag är 1.67, lite småsvårt är det med typ skjortor, väger 56 kg, så kan inte direkt ha min storlek, går inte knäppa över brösten då. annars är det ju mkt stretch i de flesta tröjor så det funkar, bikinis är lite tråkigt, kan inte ha trekantsbikini eftersom det blir för tungt och får ont i nacken.

Gilla
missy_devily

missy_devily

Kvinna ·

oh, såg att du hade juvederm i läpparna, hur tycker du att det är?

Har haft restylane, var bra, men gick bort ganska snabbt, hade efter perlane, men läpparna blev jättehårda tycker jag, inte alls bra.

Sugen o prova juvederm nu istället, vill oxo ha ganska mkt, 2ml något, som du, byggde du upp läpparna gradvis eller körde du 2 ml direkt?

Vilken klinik går du till ?

Gilla
optimus

optimus

Kvinna ·

vill oxå se :) vågat!! är fint med stora bröst! 🙂

Gilla
Tina

Tina

Kvinna ·

Kdan skrev:

Har bara 650cc men kommer i framtiden göra större. Minst 1000cc. Vore kul att se bilder, inte ofta man kan se bilder på större tråkigt nog.

Villa bara säga att dina bröst är super snygga  Hahahaha....låter lite som en dålig raggnings replik.🙂Jag har funderat på om jag inte skulle tagit en storlek större och HP....man vänjer sig fort vid storleken märker jag.

Gilla
barbiesun

barbiesun

Kvinna ·

Jeg la inn 1300cc i England i forrige uke, og er så langt veldig fornøyd. Ja de er veldig store, men jeg synes de er ekstremt sexy!

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Barbiesun.. Kan du inte lägga upp bilder, vore intressant att se. Jag ska själv byta till större implantat men finns ju inte så stort utan att special beställadå jag kosta på nästan femtiotusen för drygt tre år sedan har jag inte lust att lägga för mkt denna gång så det lutar åt 800cc då det är det största mentor har och kkab använder sig inte av Perthese inläggen( dom finns ju i 910cc) mvh Christine
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

jag vill uppnå typ de här propotionerna: http://bloggfiler.no/marlife.blogg.no/images/760791-11-1274468953328-n400.jpg

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

kan inte ni som har stora repsektive mycket stora iplantat lägga upp någar bilder så att jag får se var jag kommer att hammna när allt är klart med mina ultrahöga 1150cc

det vore värkligen snällt

Gilla
barbiesun

barbiesun

Kvinna ·

Jeg skal legge inn noen bilder etter hvert, men må nesten vente til det har gått litt tid etter operationen!

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

äh jag läger in några bilder här så får ni se sj!

Så där kommer det se ut när jag är klar! fast med mycket biffiagare kropp!

Gilla
Bondageblond

Bondageblond

Kvinna ·

Jag kan säga att de är så jag vill att de ska se ut på mig. Jag har 500 nu och de ser ut som att jag skulle ha en lagom c kupa för att jag har ju en en annan kroppstorlek och form. För att jag ska kunna nå denna fina form som på bilden antar jag att jag måste fylla med kanske ca 1100 mer eller mindre. Men vilka kliniker gör de?  Som jag läste på en annan tråd, så vore det otroligt kul om flera som har gjort sina bröst så här stora kunde dela med sig av bilder. Jag är ju inne på samma barna om man säger så. Skit SNYGGT!! En dag så ....

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej.Hur mkt cc har du på dina bilder?De är supetr snygga.Jag ska ha min op 19 december.Det blir 650 i ena och 800 i den andra.jag har ojämna bröst, skiljer sig med 150 cc.Jag är 1,70 lång, vägert 62 kg.Hur kommer det se ut på mig?som på dig?hihi.du har säkert mer än 800 cc.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Har nu gått två veckor sen mitt byte. Försök att inte stirra er blinda på cc utan på måtten . Jag ångrar att jag inte gick vidare och kollade upp pris ordentligt på specialbeställda då det inte blev den skillnad jag var ute efter trots 250cc mer. Men nu har jag lagt ut nästan 80000kr totalt så nu får dom nya brösten utvecklas och ska försöka vara nöjd som det är. Kanske nån gång längre fram....
Gilla
Nooova

Nooova

Kvinna ·

Ska byta upp mig till 800 den 30 januari. Är ni nöjda med era storlekar? :)

Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Hur går det med bilderna vi väntar med spänning

missy_devily skrev:

ska försöka fixa lite bilder

Jag är 1.67, lite småsvårt är det med typ skjortor, väger 56 kg, så kan inte direkt ha min storlek, går inte knäppa över brösten då. annars är det ju mkt stretch i de flesta tröjor så det funkar, bikinis är lite tråkigt, kan inte ha trekantsbikini eftersom det blir för tungt och får ont i nacken.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Chrizzy75 skrev:
Barbiesun.. Kan du inte lägga upp bilder, vore intressant att se. Jag ska själv byta till större implantat men finns ju inte så stort utan att special beställadå jag kosta på nästan femtiotusen för drygt tre år sedan har jag inte lust att lägga för mkt denna gång så det lutar åt 800cc då det är det största mentor har och kkab använder sig inte av Perthese inläggen( dom finns ju i 910cc) mvh Christine
Eurosilicone har ett 900cc UHP 8,2cm proj om du vill ha! Behöver du inte special beställa
Gilla
Silicon dream

Silicon dream

Man ·

Vilka kirurger/kliniker lägger gärna in stora implantat, helst Stockholms området.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem