Cherry19
Kvinna ·
21 dec, 2018
925cc någon mer ?
BröstförstoringHej. Ska göra bröstlyft och samtidigt bröstförstorning med 925cc motiva corsé bakom muskel. På Bellabellakliniken hos Johan. Undrar om det är någon som har gjort samma grej med stora inplantat. Hur var eran upplevelse ?
Sortera efter
Biggan
Kvinna ·
21 dec, 2018
Håller på att kolla och planera en liknande operation. Jag har dock inte kommit längre än att försöka välja klinik i denna djungel. Vad kommer det sig att du väljer Johan på Bellakliniken? Jätte tacksam för svar:)
Gilla
Cherry19
Kvinna ·
22 dec, 2018
Jaa det är svårt! Började aktivt kolla runt för ett år sen.
Jag valde efter att gjort research och magkänslan när jag var på konsultation. Vill ha tillbaka mina stora bröst och Johan är bäst på att göra det (enligt mitt tycke).
Gilla
Juliee
Kvinna ·
23 dec, 2018
Hej! Jag tänker också om att hamna över 900cc när jag opererar mig. Jag håller med om Johan. Han verkar vara den i Sverige som riktat in sig på att kunna göra dom riktigt stora brösten. Men det finns säkert fler som är bra :) Vad skönt med fler som vill ha rätt stora bröst ;)
Gilla
Johannna
Kvinna ·
17 feb, 2019
Hej!
Jag ska också opereras där och göra både lyft ett implantatbyte i början på mars. Jag ska också lägga in 925. Hur känns de för dig nu efteråt? ?
Gilla
gasp
Kvinna ·
17 feb, 2019
170cm 74-75 kg . Kurvig.
Ska byta mina 695cc allergan till motiva 1050cc. På min kropp är de lagom stort och ser inte gigantiskt ut så jag är bredaxlad och breda höfter och muskler/underhudsfett .
Allt beror på ens egna förutsättningar
Gilla