Thisisizz
Kvinna ·
A-kupa 320 cc ergonomix demi bh storlek
Hej! Jag ska operera mina bröst på nordiska kliniken i maj, min läkare är Patrik Höijer och på konsultationen valde vi implantatet motiva ergonomix demi 320 cc. Jag är idag inte heeelt platt, men har en A-kupa. Är det någon annan som lagt in 320 cc som hade a-kupa från början? Så nyfiken på vad ni har för storlek efter operationen! Jag är supernervös men Patrik har varit så cool båda gångerna jag träffat honom, så jag känner mig ändå nöjd med val av klinik och kirurg. :)
Sortera efter

Goldenmoonlight
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·

Pipilotti
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·

Goldenmoonlight
Kvinna ·
Åhh, jag kan tyvärr inte se några bilder ännu för jag har inte varit medlem så länge - ska kolla så fort jag får! :D
Jag kanske kan förvänta mig 70c då eftersom jag har 70a idag :)
Kirurgen trodde att jag kan jobba efter 5 dagar, hur har du känt?

Pipilotti
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·

Thisisizz
Kvinna ·

Pipilotti
Kvinna ·
Joo det förstås, man ska nog inte fundera så mycket på bh storleken utan tänka på hur brösten ser ut på kroppen ?
Okej, jag har eget företag och har räknat med att vara tillbaka efter 5 dagar, men det är inte hela världen om jag är hemma ett tag till och så tänkte jag rensa mitt schema i iaf 2 veckor. Planen är att vara på jobbet och vara social med personalen typ, hoppas att det går! ?

Pipilotti
Kvinna ·
Det låter toppen att du kan framhäva och dölja ? Vad duktig du är på storlekar, då kanske jag ändå landar på 70 c ? Och så ska jag nog släppa att det LÅTER stort, det såg bra ut på 3D bilderna och kändes bra när jag provade inlägg i en bh på konsultationen ?

Annie96
Kvinna ·

nugget
Kvinna ·
Har precis som du A kupa nu men är inte helt platt. Ska lägga in antingen 320 demi eller 275 mini är tanken. Till mig sa Patrik att jag borde landa på en C/D kupa oavsett vilken av de storlekarna jag väljer?

Thisisizz
Kvinna ·
Har precis som du A kupa nu men är inte helt platt. Ska lägga in antingen 320 demi eller 275 mini är tanken. Till mig sa Patrik att jag borde landa på en C/D kupa oavsett vilken av de storlekarna jag väljer?

Thisisizz
Kvinna ·
Jag var nästan platt innan och har lagt in 275 cc mini. Var på mitt återbesök idag och mätte. Landade till min förvåning på en F kupa i Freya BHn? vet inte om deras storlekar skiljer sig och det är fortfarande ganska svullet men tycker inte det ser ut som F iaf.
Tanken var att uppnå C men jag jättenöjd med storleken nu och trodde faktiskt det var C innan sjuksköterskan mätte det till F.

Tick_Tack
Kvinna ·

Tick_Tack
Kvinna ·
Vilken bredd på bröstkorgen har du? :) Jag är lite i samma sits nu, har blivit rekommenderad samma implantat med 340 eller 360 cc i demi.. Är så orolig att det ska bli för stort!