Starlight
Kvinna ·
Akademikliniken 2013
Hej! Jag ska göra en bröstförstoring på akademikliniken i Stockholm av Riikka. Någon som har gjort på akademikliniken? , vem har ni haft som kirurg? Erfarenheter / tips tas gärna emot!! Nu har jag knappt À kupa och ska lägga in 375-400cc. Tacksam för svar :)
Sortera efter

Marremyra
Kvinna ·
Jag opererade mig av Riikka Veltheim i december 2012. Jag är supernöjd! Perfekt form och storlek. Jag tycker jag har fått supersnygga bröst ;-)
Gilla

Starlight
Kvinna ·
Hej! Va skönt att höra att du är nöjd med dina bröst.
Hur mår du annars idag? Har muskelpåverkan påverkar dig?
Gilla

miss08
Kvinna ·
Jag ska opereras på AK på onsdag 29:e maj av Paolo Montemurro :) Är så nervös, men allt har kännts jättebra hittills så jag hoppas det fortsätter så :)
Gilla

Starlight
Kvinna ·
Hej! Åh så spännande @miss08 vad hade du tänkt lägga in för storlek? Fick du välja kirurg eller blev du bara hänvisad till honom? Får jag fråga vad du kommer få betala för operationen?
/sofia
Gilla

miss08
Kvinna ·
@Starlight - Opades igår och allt har gått över förväntan! Är så sjukt nöjd än så länge och det blev nästan exakt så som jag föreställt mig :) har inte speciellt ont heller! Jag la in 325cc ultra high profile bakom muskeln, det var det största jag kunde få in mtp min kroppsbyggnad och det ser ut exakt som på 3D bilden om du har gjort den? :) sjuksyrran som jag var först hos rekommenderade Paolo till mig, men alla där verkar duktiga o proffsiga tycket jag, man känner sig väl omhändertagen :) jag betalade 51000kr för själva operationen + 5000kr för kapselförsäkringen :) har du vart o träffat din kirurg än?
Gilla

Starlight
Kvinna ·
@miss08 grattis till nya boobsen :) skönt att allt gått bra. Jag har träffat min kirurg och det är Riikka veltheim . Ska opereras den 2 juli. Men har även en konsultation hos Örjan på proforma . Ska se vilken klinik som känns bäst.
Hos akademikliniken är priset 58tusen kr. Jag kommer lägga in 375-400cc ungefär. Bakom.
Gilla

miss08
Kvinna ·
@Starlight - Tack! Ja det är nog bra att gå till olika och se vilken som känns bäst, jag fastnade direkt för AK så gick inte någon annanstans dock :) Men har hört mkt bra om Proforma med! Vad konstigt att din var dyrare än min? Eller kanske beror på hur mkt man lägger in?
Gilla

Marremyra
Kvinna ·
Jag mår bra :-) Ingen muskelpåverkan, rippling eller något annat. Känner knappt att jag har ngt inlägg. Alla som jag har visat mina bröst för tycker att de är jättefina tom min mamma ;-) Jag är glad att jag valde AK och Riikka. Jag hade träffat henne i ett annat sammanhang som gällde mitt minsta barn och både jag och min man fick förtroende för henne direkt :-)
Gilla

Sandra90s
Kvinna ·
Jag ska operera mig 17 juni på Akademikliniken! Hos Paolo Montemurro! Känns jättebra med storlek och allt plus att han verkar väldigt proffsig! Är så nöjd med 3D bilden och flera har sagt att det blir nästan exalt så som på bilden! :)) Längtar verkligen!!!
Gilla

Bejbie
Kvinna ·
Hej starlight. Måste fråga, såg att du skulle på konsultation hos Örjan den 3/6, gick du på den? Vad var det som fick dig att välja Rikka istället? Jag var nämligen på konsultation hos Örjan igår, och ska på konsultation hos akademikliniken om ca 1vecka. Vill gärna överväga mina valmöjligheter.
Gilla

miss08
Kvinna ·
@Sandra90s - Paolo är världens bästa, hoppas du blir lika nöjd som mig! Mina ser nästan exakt ut som på 3D bilden, men finare tycker jag!
Gilla

Sandra90s
Kvinna ·
Åh känns verkligen jättebra! :D
Gilla

Starlight
Kvinna ·
Hej bejbe :)
Jag ska opa mig hos Örjan nu på tisdag. Jag valde han för att det känns bättre och han verkar vara kunnigare helt enkelt :)
Gilla