Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kiss

kiss

Kvinna ·

Akut!! 600cc hög eller 615cc ultra hög

Bröstförstoring

Måste välja implantat idag! Står 50/50 Allergan soft touch 615cc extra hög 6,5 i put Eller Mentor 600cc hög 5,7i put Har 450cc mentor nu med 4,1 i put å vill ha tydlig skillnad! Jätte stressad nu! Hjälp

23

Sortera efter

via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Det blir tydlig skillnad med båda. Till din nätta vikt så skulle jag säga 600 HP men till din längd borde även 615cc UHP funka fint. Du kommer få stora bröst med 600cc implantaten men ännu större "bomber" med 615cc. Frågan är vilket du helst vill ha. Gissar att du kommer bli väldigt bytsig med båda. Vad säger din magkänsla?
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Å det är det som är problemet! Magkänslan ändrar sig hela tin! Ibland känner jag att jag borde ta det större då man ofta ångrar att man inte gjorde det! Men lite orolig att de blir för hårda samt att ärret kommer högre upp på bröstet med de 8mm extra i put! Är rädd att det blir för liten skillnad ibland med 600! Men då blir de nog lagom hårde å vet lite vad jag får! Ska iväg å jobba strax så får ringa å byta storlek på rasten såna fall! Får inte tag på Per! Mejla han för 3dagar sedan och igår på morgonen! Men inget svar!:(
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Jag har nu mejlat per 😉 Du kommer få en markant skillnad med även 600cc jag kan inte tänka mig annat. Sedan så finns det dem som ångrar att de tagit för stora implantat också. PowerS här på forumet är ett gott exempel. Hon började med lagom, ville absolut sedan öka ordentligt till 750cc för hon ville inte ångra att hon tog för små denna gång. Pratade messor med henne och hon var 110% säker på storleken. det slutade med att hon slutligen bytte ut demma till ungefär lika stor stirlek som vid första operationen.
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Nu ringde per! Han tyckte jag skulle ta 615cc å trodde inte det skulle bli stenar hehe För höljet va lite mjukare på dem! Men att det blir fasta för det blir det alltid när man tar ultra hög! Han trodde inte det skulle göra skillnad ang ärret :) Men dum i huvudet som jag är, börjar jag ändå fundera på om det blir för stort!? Jag är nog den som velar å tjatar mest här inne!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

600hp lär bli stor skillnad. Förstår att du velar, men jag hade nog valt 600 hp. Lycka till :-)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Haha 💋 Du är inte alls värst! Jag önskar di lycka till med ditt val och du måste lova mig att uppdatera med bilder 👍 För jag bara måste se och höra hur det går för dig! Sedan vill vi se före vs. efter bilder 🤭
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Famelica: du hade en del egen bröstvävnad eller? För dina 500cc ser så mkt större ut än mina!! Hur kollar man, ristest ja men e det bara liksom längst ut det blir skillnad? Eller blir det över hela? Via_dolorosa: tack för all hjälp! Ska fixa bilder sen ;) tror du de 8mm gör att de blir för stora? Tycker ju de känns platta nu! Å har alltid extra vaddering i bhn typ!
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Att fråga mig on 8mm blir för stort för dig kan jag personligen imöjligt svara på, 😉 du sätter mig i en knivig situation 🤭. 8mm är en stor skillnad om man jämnför dessa storlekar då båda är stora. Oavsätt implantat så kommer du inte känna dig platt, det kan jag omöjligen tro. Om Per sa att 615cc blir bra så tror jag honom. Han skulle aldrig medvetet välja större implantat än vad som du skulle kunna bära upp. Samtidigt är det en "extremare" storlek, förstå mig rätt. 😇 Mina 600/650cc implantat kan döljas och visas fram som bystig. Nu är jag både längre och 20kg tyngre än dig men mina implantat ser absolut inte för stora ut på mig och hade lätt kunnat bära upp ännu större. Men hur det blir på dig vet inte jag. Vilket senarie är väsrt? Att de blev för små eller för stora denna gång?
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

kiss skrev:
Famelica: du hade en del egen bröstvävnad eller? För dina 500cc ser så mkt större ut än mina!! Hur kollar man, ristest ja men e det bara liksom längst ut det blir skillnad? Eller blir det över hela? Via_dolorosa: tack för all hjälp! Ska fixa bilder sen ;) tror du de 8mm gör att de blir för stora? Tycker ju de känns platta nu! Å har alltid extra vaddering i bhn typ!
Tänk på att kameravinkeln och avståndet kan trolla och göra de flesta bröst jättestora. ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag hade ca 500 i egen vävnad men nu gjorde jag ett lyft också så då försvinner det ju lite... Dina bröst är sjukt snygga som dom är! :) Jag tycker inte att du ska ta större än 600 men självklart är det ditt val.. Ska bli spännande och se hur det blir:-) Får man fråga vad du betalar för att byta storlek?
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Oj så mkt.. Jag har provat med 1,5dl ris med ser ingen större skillnad! Endast lite fylligare! Kommer det bli ngn bhskillnad ens?
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Å ska nog ringa kliniken å höra om jag kan byta till 600mentor istället! Knappt sovit inatt :/
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Fråga om de kan ta in båda storlekarna då? Stackare där 😕
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

De skulle se om de kunde ta in 600hp annars blir det 615cc :/
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Via_dolorosa: du skrev tidigare att du mejlat per. Var det om prisfrågan? Har han svarat? Jag velar fortfarande men imorgon e det dags :)
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Det var andra saker jag tog upp med honom. Nej, jag har inte fått svar ännu. Vad spännande att det är dax imorgon, jag hoppas och tror de fått in båda storlekarna. Tråkigt om det blir för stort för din smak också. Det är DU som ska leva med dem så... Ser fram emot uppdatering om vad du valde och allt annat. Stort lycka till!
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Oki.. Ja de har båda hemma nu :) men tidigare idag kände jag för 615cc då ristestet såg lite litet ut! Men nu e jag inne på 600cc igen! Faan vilken ångest jag har nu! :/
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Tror du jag får ngn bhskillnad? Många här inne med 600 å stora bröst, men vissa ser för små ut enligt mig! Fast de haft typ Akupa innan. Så svårt detta!
Gilla
via_dolorosa

via_dolorosa

Kvinna ·

Ser mina små ut? Jag vet det är sjukt svårt att veta i förväg vad som blir bäst.
Gilla
kiss

kiss

Kvinna ·

Nej inte dina. De är perfekta
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem