indianen92
Kvinna ·
Alla ni som gjort från 100-300 cc
Hej! När jag ena dagen tror att jag är nöjd med storleken vi valde ut på konsultationen, så kan jag senare kolla på andras bilder och bara känna WOW det där är ALLDELES för stort för mig..
Jag vill att alla ni som har gjort upp till max 300 cc berättar för mig vilken storlek ni gjort, hur det ser ut på din kropp?, storlek ni har på BH, hur det känns, är det för stort för att kunna ha klänningar/tröjor utan BH? Snälla kom med ALLT ni har att ge mig!!
Peter Cosmo har valt ut 225 cc vänster bröst, VS 260cc höger bröst på mig..
Sortera efter

heisenberg84
Kvinna ·

Anonym användare
Kolla lillans, hennes 250 är superfina :)

indianen92
Kvinna ·
lillans? :)

Zinya
Kvinna ·
Hej! När jag ena dagen tror att jag är nöjd med storleken vi valde ut på konsultationen, så kan jag senare kolla på andras bilder och bara känna WOW det där är ALLDELES för stort för mig..
Jag vill att alla ni som har gjort upp till max 300 cc berättar för mig vilken storlek ni gjort, hur det ser ut på din kropp?, storlek ni har på BH, hur det känns, är det för stort för att kunna ha klänningar/tröjor utan BH? Snälla kom med ALLT ni har att ge mig!!
Peter Cosmo har valt ut 225 cc vänster bröst, VS 260cc höger bröst på mig..
Jag vet inte om det var dig jag svarade häromdagen, men skickar dig ett svar för säkerhets skull.
Jag har anatomiska implantat av storlek 255 cc, och använder bh:ar i storlek 70C och 70D. Enligt change borde jag ha bh i storlek 65E om jag minns rätt, men än så länge har jag inte hittat någon bhi den storleken som sitter skönt. De bh:ar med 65 i underband som jag hittills provat har känts som att de skär in och gör ont direkt. Under min profil finns en del bilder både med och utan kläder. Jag är förresten slank och tränar rätt så mycket, och tycker mina bröst är välproportionerliga till min kropp.Har aldrig upplevt att brösten är för stora.

Anonym användare
Jag har gjort anatomiska 295, började som en liten 75B. Är nu en full 75C och det känns lagom på gränsen till för litet. Är bara 2 veckor sedan operationen, så har fortfarande mycket förändringar som väntar. Formen är lite kantig nu och de sitter högt upp. Jag kan ha alla mina toppar och blusar, bara att de sitter bättre. För mig är det en lättnad att kunna ha sportbh eller ovadderad bh utan att se platt ut. Om jag tar på en klänning utan bh ser det ut som jag gjorde tidigare med en riktigt uppfluffad pushup-bh. Fast lite större.
På min konsultation sa jag "Jag vill inte ha stora bröst, bara mindre små" och underströk att naturlighet är viktigt för mig, att brösten aldrig får "stjäla" fokus från mig, samt att jag ville ha något som balanserar upp min underkropp. Kirurgen gav mig några alternativ i spannet 245-295 cc och jag tog det största för att få så breda implantat som möjligt. Kan i efterhand säga att jag fick precis vad jag frågade efter. Varken små eller stora? Ja. Naturlighet? snudd på för naturligt. Balans överkropp underkropp (Ja, mitt byst och höftmått är nu 94 respektive 96 jämfört med tidigare 87 och 96.
Det värsta är att ju mer man hänger på detta forum, desto mer förskjuts perspektivet på vad som är små och stora bröst. Jag verkar ha utvecklat smak för stora runda fejklook-bröst, trots att jag tyckte allt över 350 såg galet stort ut för några veckor sedan.
Vad är det du önskar för resultat, Indianen 92?

Vinter2014
Kvinna ·

indianen92
Kvinna ·
otroligt svårt att svara på var för resultat jag önskar, men gick in på "lillans" här på POF och hennes såg fantastiskt fina ut. På vissa så ser 250 cc gigantiska ut, och på andra som tex "lillans" ser det perfekt ut. vad är det egentligen som spelar roll när det är samma storlek men blir olika resultat?
Att vara inne på detta forumet är i vissa aspekter otroligt bra, men för övrigt blir jag bara så galet förvirrad av att kolla in andras resultat. och jag känner mig stensäker på 225cc, men med 260 cc i det andra? sjukt förvirrande då jag inte ens sett att jag har olika stora bröst..

Raven1980
Kvinna ·

Linnéa.W
Kvinna ·

13lilly13
Kvinna ·
Jag hade 75 B innan och la in 245 bakom muskeln och har nu 75 DD/E i bh storlek. Önskar jag valt mindre implantat så här i efterhand.

Linnéa.W
Kvinna ·

Anonym användare
Ja det är klart det har stor påverkan och även kroppsform samt hur bröstkorgen är utformad

Linnster
Kvinna ·