Hanagh
Kvinna ·
Alla ni som har 500cc bakom muskeln
Hej jag ska operera mig om 20 dagar typ och jah har valt 500cc mellan profil bakom muskeln. Ni som också har de kan ni berätta lite mer om storleken osv??? Tacksam för svar!!
Sortera efter

Smika
Kvinna ·

BoobiJ
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·

Tuttis83
Kvinna ·

Soleros
Kvinna ·

Hanagh
Kvinna ·
åhhhh nu har jag beslutsångest!! min läkare säger att de kör på mp inte hp och jag har tagit 500 men alltid trott de värsta bomberna vilket jag inte vill ha utan jag vill ha stora men ändå inte förstora.. tycker ni att jag borde fråga dom om de kan lägga in hp på mig? som du sa soleros nu när jag tänker efter så var de lite platta.. men jag vill ha bredden men jag vill heller inte ha platta bröst :O

Hanagh
Kvinna ·
så jag borde alltså ta högprofil är de jätte stor skillnad mellan 500cc hög och 500cc mellan??

Soleros
Kvinna ·

Anna84
Kvinna ·
Jag är hur nöjd som helst med mina 500cc, hög profil, bakom muskeln, och jag är väldigt glad att jag inte valde 450cc som jag tänkte ifrån början.

Hanagh
Kvinna ·

Hanagh
Kvinna ·

Hanagh
Kvinna ·

Anna84
Kvinna ·
Jag förstår vad du menar, så klart man vill se och känna på skillnaden... Men jag tror att hp skulle vara skit snyggt på dig, eftersom du både är kortare och väger mycket mindre än mig.