Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

Alla ni som har 500cc bakom muskeln

Bröstförstoring

Hej jag ska operera mig om 20 dagar typ och jah har valt 500cc mellan profil bakom muskeln. Ni som också har de kan ni berätta lite mer om storleken osv??? Tacksam för svar!!

13

Sortera efter

Smika

Smika

Kvinna ·

Följer med här. Jag är också intresserad då jag också tänker mig liknande storlek bakom muskeln.
Gilla
BoobiJ

BoobiJ

Kvinna ·

Jag är typ som dig i vikt och längd , jag ha funderat på 400cc hp mentor , men började fundera på bröstbredden då! Jag ha 14 cm i bröstbredd och 400cc hp har en bröst bredd på 12,5 , vill inte att dom ska hamna långt ifrån varan ! 500cc mellan är ju bredare så nu fick jag ännu mer att tänka på :p vill ju inte att de ska se för stort ut heller ! Va ha du för bröstbredd?
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Ser att du ska lägga in mellan profil. Jag har lagt in 500 mentor hög profil och är jätte nöjd med den storleken! :)
Gilla
Tuttis83

Tuttis83

Kvinna ·

Och bakom muskeln har jag ;)
Gilla
Soleros

Soleros

Kvinna ·

Jag har också lagt in 500 hög profil ochär så gglad att jag inte tog mindre, jag velade mellan 400 och 500 och jag hade nog blivit missnöjd om jag valt 400. Jag ville ha bredare implantat, gillar när dom går ut på sidorna litegrann för då får man en sexig timglasform då midjan ser smalare ut :) Jag valde hög profil för att jag kände att Mp var lite för platta..
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

åhhhh nu har jag beslutsångest!! min läkare säger att de kör på mp inte hp och jag har tagit 500 men alltid trott de värsta bomberna vilket jag inte vill ha utan jag vill ha stora men ändå inte förstora.. tycker ni att jag borde fråga dom om de kan lägga in hp på mig? som du sa soleros nu när jag tänker efter så var de lite platta.. men jag vill ha bredden men jag vill heller inte ha platta bröst :O

Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

så jag borde alltså ta högprofil är de jätte stor skillnad mellan 500cc hög och 500cc mellan??

Gilla
Soleros

Soleros

Kvinna ·

500hp har både bredd och put medan 500mp har bredd men är lite plattare. När jag frågade min läkare om 500mp+ så sa han att dom nästan bara skulle ge mig mycket bredd vilket kan göra att jag ser lite "större" ut i kroppen. Men då kollade han ju utefter mina förutsättningar och min kropp, det är ju så himla individuellt. Fick du inte prova ut hp överhuvudtaget? Tycker du borde fått prova ut både 500Mp och 500hp för att själv se skillnaden, det är ju ändå ditt val i slutändan och du som ska leva med brösten.
Gilla
Anna84

Anna84

Kvinna ·

Jag är hur nöjd som helst med mina 500cc, hög profil, bakom muskeln, och jag är väldigt glad att jag inte valde 450cc som jag tänkte ifrån början.

Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

Aa jag vill testa hp oclså men fick bara testa mp...jag mejlade förut och skrev att ja helst skulle vela ha gå men fick inget svar..
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

Men jag vågar inte säga att ja vill ha hp förens jag testat båda o sätt o kännt skillnad.. Vill verkligen inte se platt ut när man lagt ut så mkt pengar för stt få större lixom..
Gilla
Hanagh

Hanagh

Kvinna ·

Jag har samma som dig tror jag något sånt hehe
Gilla
Anna84

Anna84

Kvinna ·

Hanagh skrev:
Aa jag vill testa hp oclså men fick bara testa mp...jag mejlade förut och skrev att ja helst skulle vela ha gå men fick inget svar..

Jag förstår vad du menar, så klart man vill se och känna på skillnaden... Men jag tror att hp skulle vara skit snyggt på dig, eftersom du både är kortare och väger mycket mindre än mig. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem