Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

15 dec, 2011

Alla som ska opereras i Januari 2012! :)

Andra bröstoperationer

Heej!

Jag är ny här i forumet och har läst massor! Det verkar som om alla här är så gulliga o stöttande mot varandra, jättekul o läsa! Man får en härlig känsla.. :) Jag ska göra en bröstförstoring på Proforma Clinic hos Örjan Gribbe i januari, vore kul om fler som ska opereras i Januari (spelar ingen roll vart) ville skriva så man kan byta lite tankar o funderingar inför operationen! Såklart får ju alla skriva... :D 

Puss o kram!

32

Sortera efter

Anonym användare

16 dec, 2011

Ska opereras på proforma den 4 januari av Örjan, han verkar grymt bra! :D

Gilla

akupa

Kvinna ·

16 dec, 2011

Jag ska opereras den 27:e januari!! :D  i jönköping hos ivan letterfors

Gilla

Livsnjutaren

Man ·

16 dec, 2011

Lyft + förstoring hos Peter Cosmo på Citadell den 10/1, samt korrigering efter bukplastik:) Spännande!!!!
Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

17 dec, 2011

ska lägga in större implantat och göra lite ytterliggare förbättringar på mitt bröstlyft på citadell kliniken den 26:e januari! :D

Gilla

Anonym användare

18 dec, 2011

haha, jag skiter oxå i jul o nyår! vill ha januari nu! :)

Gilla

Anonym användare

18 dec, 2011

Rosamoln skrev:

sarasängel skrev:

RosaMoln - Jag ska opereras den 12 jan.. Jag är helt sjukt taggad! haha.. har nedräkning på dagarna... :D

Det ända jag är orolig över bara är storleken.. om jag ska bli missnöjd =/

Jag räknar dagarna här med! Känns som det går sååå sakta! Ja jag börjar också bli osäker på storleken:/ Livrädd och få för små! Men tycker endå att jag ökat en hel del sen jag först börja planera min op! Känns som jag inte kan öka mera nu haha! Vad är det du är osäker på angående storleken?

Hmm, jaa, att de ska bli för små eller så.. Jag vet inte! Jag har faktiskt lite bröst redan, typ c kupa i "HM bhar".. Så jämför man sig kanske med fel människor och så.. jag ska iallafall lägga i 350 cc high profile bakom bröstmuskeln o jag tror de kommer bli jättebra! men jag har funderat o skulle kanske vilja lägga in 400 cc :* åh, tänk om man bara kunde få se på en bild hur de komemr bli efteråt;)

Gilla

Calibra

Kvinna ·

19 dec, 2011

Hallå allihopa!

Jag är med här men kommer tillhöra skaran som opereras i december istället.

De ringde från Plastikakademin imorse och frågade om jag var intresserad av en tidigare OP tid,

då någon lämnat återbud.

REDAN på onsdag...

Passar mig mycket bättre nu då min man kommer vara hemma i 1½ vecka under jul & nyår.

Så jag slipper krångla med barnvakt etc

Hoppas jag inte ligger helt utslagen på julafton bara :)

1000 frågor som hopar sin i hjärnan.

Tror jag har bestämt implantat i alla fall, Allergan soft touch 435 cc coh 2 /släta

De var de som passade min bröstbredd bäst,

annars hade jag fått lov att gå upp till 500 cc vilket jag tycker kan bli för stort & tungt.

Kom gärna med tankar och ideer vad ni tycker.

Gilla

Milia

Kvinna ·

19 dec, 2011

16:e januari på Citadellkliniken. 500 cc i varje. Känns knäppt att det är ett helt mjölkpaket som ska in! Ser ju inte så mkt ut när man gör ristest.. Kommer i alla fall att bli sjukt spännande att se slutresultatet sen. 

Gilla

Anonym användare

19 dec, 2011

Skall göra min andra op på Teres Medical i Malmö

Gilla

fiij

Kvinna ·

19 dec, 2011

9 januari johan nordqvist citadellkliniken :) tre veckor kvar idag!

Gilla

tuttsan86

Kvinna ·

19 dec, 2011

Gud.. nu i morgon skickar jag i väg brevet som bekräftar att jag vill ha min tid den 26 januari, vi har även idag skickat i väg låneansökan då jag tar lån på hälften, nu börjar man verkligen känna att det närmar sig!

Hur stort ska ni lägga in?

Läkaren mätte mig till ca 13cm i bröstbredd så jag velar mellan mentors HP 450 eller 500cc

Gilla

Sambucca

Kvinna ·

02 jan, 2012

Nooova skrev:

Sambucca - Varför din 4:e gång? Dethär blir min andra :)

Har haft en del komplikationer,så nu blir det ut med dessa implantaten och in med ett annat (tredje implantatmodellen) fettsugning och sy in fickor..Tröttsamt!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem