Anonym användare
15 dec, 2011
Alla som ska opereras i Januari 2012! :)
Andra bröstoperationerHeej!
Jag är ny här i forumet och har läst massor! Det verkar som om alla här är så gulliga o stöttande mot varandra, jättekul o läsa! Man får en härlig känsla.. :) Jag ska göra en bröstförstoring på Proforma Clinic hos Örjan Gribbe i januari, vore kul om fler som ska opereras i Januari (spelar ingen roll vart) ville skriva så man kan byta lite tankar o funderingar inför operationen! Såklart får ju alla skriva... :D
Puss o kram!
Sortera efter
Anonym användare
16 dec, 2011
akupa
Kvinna ·
16 dec, 2011
Jag ska opereras den 27:e januari!! :D i jönköping hos ivan letterfors
Livsnjutaren
Man ·
16 dec, 2011
citadellboobisar
Kvinna ·
17 dec, 2011
ska lägga in större implantat och göra lite ytterliggare förbättringar på mitt bröstlyft på citadell kliniken den 26:e januari! :D
Anonym användare
18 dec, 2011
haha, jag skiter oxå i jul o nyår! vill ha januari nu! :)
Anonym användare
18 dec, 2011
RosaMoln - Jag ska opereras den 12 jan.. Jag är helt sjukt taggad! haha.. har nedräkning på dagarna... :D
Det ända jag är orolig över bara är storleken.. om jag ska bli missnöjd =/
Jag räknar dagarna här med! Känns som det går sååå sakta! Ja jag börjar också bli osäker på storleken:/ Livrädd och få för små! Men tycker endå att jag ökat en hel del sen jag först börja planera min op! Känns som jag inte kan öka mera nu haha! Vad är det du är osäker på angående storleken?
Hmm, jaa, att de ska bli för små eller så.. Jag vet inte! Jag har faktiskt lite bröst redan, typ c kupa i "HM bhar".. Så jämför man sig kanske med fel människor och så.. jag ska iallafall lägga i 350 cc high profile bakom bröstmuskeln o jag tror de kommer bli jättebra! men jag har funderat o skulle kanske vilja lägga in 400 cc :* åh, tänk om man bara kunde få se på en bild hur de komemr bli efteråt;)
Calibra
Kvinna ·
19 dec, 2011
Hallå allihopa!
Jag är med här men kommer tillhöra skaran som opereras i december istället.
De ringde från Plastikakademin imorse och frågade om jag var intresserad av en tidigare OP tid,
då någon lämnat återbud.
REDAN på onsdag...
Passar mig mycket bättre nu då min man kommer vara hemma i 1½ vecka under jul & nyår.
Så jag slipper krångla med barnvakt etc
Hoppas jag inte ligger helt utslagen på julafton bara :)
1000 frågor som hopar sin i hjärnan.
Tror jag har bestämt implantat i alla fall, Allergan soft touch 435 cc coh 2 /släta
De var de som passade min bröstbredd bäst,
annars hade jag fått lov att gå upp till 500 cc vilket jag tycker kan bli för stort & tungt.
Kom gärna med tankar och ideer vad ni tycker.
Milia
Kvinna ·
19 dec, 2011
16:e januari på Citadellkliniken. 500 cc i varje. Känns knäppt att det är ett helt mjölkpaket som ska in! Ser ju inte så mkt ut när man gör ristest.. Kommer i alla fall att bli sjukt spännande att se slutresultatet sen.
Anonym användare
19 dec, 2011
Skall göra min andra op på Teres Medical i Malmö
fiij
Kvinna ·
19 dec, 2011
9 januari johan nordqvist citadellkliniken :) tre veckor kvar idag!
tuttsan86
Kvinna ·
19 dec, 2011
Gud.. nu i morgon skickar jag i väg brevet som bekräftar att jag vill ha min tid den 26 januari, vi har även idag skickat i väg låneansökan då jag tar lån på hälften, nu börjar man verkligen känna att det närmar sig!
Hur stort ska ni lägga in?
Läkaren mätte mig till ca 13cm i bröstbredd så jag velar mellan mentors HP 450 eller 500cc
Sambucca
Kvinna ·
02 jan, 2012
Sambucca - Varför din 4:e gång? Dethär blir min andra :)
Har haft en del komplikationer,så nu blir det ut med dessa implantaten och in med ett annat (tredje implantatmodellen) fettsugning och sy in fickor..Tröttsamt!
Ska opereras på proforma den 4 januari av Örjan, han verkar grymt bra! :D