Evylynn
Kvinna ·
Alla under 165cm!!! Inga fler ???
Kan ni lägga ut avstånds bilder framifrån/sidan Med bh och nåt med tajt linne/top Svårt att få en uppfattning av storleken när man fotar brösten tryckte mot kameran Ger alltid ett stort intryck och kanske ett jätte stort intryck Ingen rättvisa Så snabbt som möjligt! Storleks undran GÄRNA PÅ LITE LÄNGRE AVTÅND & GÄRNA NI SOM ÄR UNDER 160cm FÅR GÄRNA VISA BILDER OCH OM NI HAR ANTOMISKA
Sortera efter

Evylynn
Kvinna ·
Anatomiska 475cc är uppskattat för er som gjort det
Gilla

Anonym användare
Jag har bilder
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Har en påklädd bild i profil i mitt bronsgalleri om det kan vara till hjälp..Är 160cm/59kg.. 550 hp impl..
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Lade just upp bronsbilder på hela kroppen. 164 cm, 54 kg 550cc.
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Tack tjejer!!
475cc är vad som är tänkt för mig/anatomiska
158,54kg
Opticruise dina ser enorma ut!!! Jättefina!
Men Lite orolig att det blir så på mig som är kortare
Anatomiska ,blir inte de isåfall nättare i intrycket? Jämfört med runda?
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Ni alla har fått fina resultat!
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Vad kul att och intressant att se helkroppsbilder med kläder.. och Taxörat, 56 år.. really?!
Gilla

Smileon
Kvinna ·
Pygme skrev:
Vad kul att och intressant att se helkroppsbilder med kläder.. och Taxörat, 56 år.. really?!
Tänkte samma sak! Ser jag ut så där när jag är 56 kommer jag att vara mer än nöjd! 👍
Gilla

Taxörat
Kvinna ·
Oj, vad ni är snälla! Jag blir alldeles rörd. Tack!!👍
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Håller med att 56 år och så snygg :)
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Fler som vill dela med sig bilder för bronsmedlem
Väntar fortfarande på silver....
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Jag la upp lite bilder. Fast nu ser jag att du har ju redan inne större än vad jag har! Men det var ett bra initiativ det här för de som bara är brons och vill jämföra..
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Det är lite retligt när jag försökt fylla i alla uppgifter på min profil,men det vägrar sparas.
För nu har jag annars vad jag ser uppfyllt kraven för silver.
Dina 225cc är jättefina Pygme
Mina är också jättefina,men nu är det 475cc för dessa två tvillingar :)
vilket är nåt jag ser fram emot!
Längtar och samtidigt nervöst
Det Kommer att ge effekt denna omgången,denna storleks skillnaden.
Kirurgen har kommenterat att det blir Stort med push up, vilket jag inte vill behöva använda efter detta ingrepp.
Det är målet att inte behöva pushup för att öka formerna. Det har jag redan använt för att nå visuellt till blivande 475cc ;)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Har du några bilder Evylynn? inte så många som är så kort som vi här, jag tycker mina känns galet stora (haha... ja jag vet) skulle vara kul att se nån som har ungefär lika, för jag tänker att mina ser så stora ut för att jag inte är så lång..
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Evylynn skrev:
Tack tjejer!! 475cc är vad som är tänkt för mig/anatomiska 158,54kg Opticruise dina ser enorma ut!!! Jättefina! Men Lite orolig att det blir så på mig som är kortare Anatomiska ,blir inte de isåfall nättare i intrycket? Jämfört med runda?Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Pygme skrev:
Har du några bilder Evylynn? inte så många som är så kort som vi här, jag tycker mina känns galet stora (haha... ja jag vet) skulle vara kul att se nån som har ungefär lika, för jag tänker att mina ser så stora ut för att jag inte är så lång..
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Opticruice: haha ja lite olika :) jag fattar inte hur man kan trolla bort 550.. 😲 jag tycker jag trollar och trollar med mina.....!
Gilla

Opticruise
Kvinna ·
Pygme skrev:
Opticruice: haha ja lite olika :) jag fattar inte hur man kan trolla bort 550.. 😲 jag tycker jag trollar och trollar med mina.....!
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Opticruice: jo så klart 🙂 tack för tips.. men jag är så kort, jag blir som ett litet tält i såna kläder 😀 jag försöker alltid hitta nåt mittemellan...!
Gilla