Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Alla under 165cm!!! Inga fler ???

Bröstförstoring
Kan ni lägga ut avstånds bilder framifrån/sidan Med bh och nåt med tajt linne/top Svårt att få en uppfattning av storleken när man fotar brösten tryckte mot kameran Ger alltid ett stort intryck och kanske ett jätte stort intryck Ingen rättvisa Så snabbt som möjligt! Storleks undran GÄRNA PÅ LITE LÄNGRE AVTÅND & GÄRNA NI SOM ÄR UNDER 160cm FÅR GÄRNA VISA BILDER OCH OM NI HAR ANTOMISKA
19

Sortera efter

Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Anatomiska 475cc är uppskattat för er som gjort det
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har bilder 
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Har en påklädd bild i profil i mitt bronsgalleri om det kan vara till hjälp..Är 160cm/59kg.. 550 hp impl..
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Lade just upp bronsbilder på hela kroppen. 164 cm, 54 kg 550cc.
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Tack tjejer!! 475cc är vad som är tänkt för mig/anatomiska 158,54kg Opticruise dina ser enorma ut!!! Jättefina! Men Lite orolig att det blir så på mig som är kortare Anatomiska ,blir inte de isåfall nättare i intrycket? Jämfört med runda?
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Ni alla har fått fina resultat!
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Vad kul att och intressant att se helkroppsbilder med kläder.. och Taxörat, 56 år.. really?!
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Pygme skrev:
Vad kul att och intressant att se helkroppsbilder med kläder.. och Taxörat, 56 år.. really?!

Tänkte samma sak! Ser jag ut så där när jag är 56 kommer jag att vara mer än nöjd! 👍

Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

Oj, vad ni är snälla! Jag blir alldeles rörd. Tack!!👍
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Håller med att 56 år och så snygg :)
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Fler som vill dela med sig bilder för bronsmedlem Väntar fortfarande på silver....
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Jag la upp lite bilder. Fast nu ser jag att du har ju redan inne större än vad jag har! Men det var ett bra initiativ det här för de som bara är brons och vill jämföra..
Gilla
Evylynn

Evylynn

Kvinna ·

Det är lite retligt när jag försökt fylla i alla uppgifter på min profil,men det vägrar sparas. För nu har jag annars vad jag ser uppfyllt kraven för silver. Dina 225cc är jättefina Pygme Mina är också jättefina,men nu är det 475cc för dessa två tvillingar :) vilket är nåt jag ser fram emot! Längtar och samtidigt nervöst Det Kommer att ge effekt denna omgången,denna storleks skillnaden. Kirurgen har kommenterat att det blir Stort med push up, vilket jag inte vill behöva använda efter detta ingrepp. Det är målet att inte behöva pushup för att öka formerna. Det har jag redan använt för att nå visuellt till blivande 475cc ;)
Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Har du några bilder Evylynn? inte så många som är så kort som vi här, jag tycker mina känns galet stora (haha... ja jag vet) skulle vara kul att se nån som har ungefär lika, för jag tänker att mina ser så stora ut för att jag inte är så lång..
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Evylynn skrev:
Tack tjejer!! 475cc är vad som är tänkt för mig/anatomiska 158,54kg Opticruise dina ser enorma ut!!! Jättefina! Men Lite orolig att det blir så på mig som är kortare Anatomiska ,blir inte de isåfall nättare i intrycket? Jämfört med runda?
 haha om dom ändå var gigantiska ;) skämt åsido.. Känne rmig bystig ja,men kan även" trolla bort" brösten i en lösare tröja/skjorta..
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Pygme skrev:
Har du några bilder Evylynn? inte så många som är så kort som vi här, jag tycker mina känns galet stora (haha... ja jag vet) skulle vara kul att se nån som har ungefär lika, för jag tänker att mina ser så stora ut för att jag inte är så lång..
 Haha kul att vi har olika åsikter om vad stort är..jag som kan tycka mina 550 på min 160 cm kropp är små ibland ;)   

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Opticruice: haha ja lite olika :) jag fattar inte hur man kan trolla bort 550.. 😲 jag tycker jag trollar och trollar med mina.....!
Gilla
Opticruise

Opticruise

Kvinna ·

Pygme skrev:
Opticruice: haha ja lite olika :) jag fattar inte hur man kan trolla bort 550.. 😲 jag tycker jag trollar och trollar med mina.....!
 Nu vet jag ju inte vad du har för klädstil.. Större ej figursydda skjortor, "oversize"tröjor,munkjackor  de plaggen tycker jag funkar bra dom dagarna man inte vill att de ska synas..👍

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Opticruice: jo så klart 🙂 tack för tips.. men jag är så kort, jag blir som ett litet tält i såna kläder 😀 jag försöker alltid hitta nåt mittemellan...!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem