Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
nichole86 profilbild

nichole86

Kvinna ·

01 dec, 2011

Alla vi som ska op i december 2011

Bröstförstoring

Tänkte skapa denna tråd för alla oss  som ska operea sig nu i Dec:)
Vem vet någon som kanske har på samma datum som du?

Jag har den 15dec hos proforma is Stockholm.

59

Sortera efter

leiali

Kvinna ·

08 dec, 2011

Hej på er, opade mig idag på läkarhuset norr umeå av Magnus Andersson, allt gick bra, underbar personal, så mina varmaste rekommendationer till dem. 450cc hp släta coh 1 framför. Var jätterädd inför narkos och illamående, men det gick hur bra som helst, har inte alls känt av något illamående. Är bra nyfiken på hur boobisarna ser ut under bandagen, är lite svårt att se ännu, men är beredd på att de kan se rätt hemska ut i början.

Och Stort Grattis till er andra nyopade och Lycka till till er som väntar :).

Gilla

daria

Kvinna ·

09 dec, 2011

Opererat på specialitkliniken den 7/12 av Hans Mark . jätte nöjd av allt på kliniken . La in 375cc hög profil framför har gjort lyft också..

LYCKA TILL ER ALLA SOM SKA SNART OPERERAS OCH GRATTIS TILL ER SOM HAR REDAN GJORT!!!

Gilla

mom

Kvinna ·

09 dec, 2011

14e decembember på Plastikakademin i linköping. Börjar bli lite småpirrig. Har valt 400cc men blir lite nervös, tänk om de blir för stort!

Gilla

mom

Kvinna ·

09 dec, 2011

14e december på Plastikakademin i linköping. Börjar bli lite småpirrig. Har valt 400cc men blir lite nervös, tänk om de blir för stort!

Gilla

Anonym användare

09 dec, 2011

Hej har också tid den 15 dec för operation hos örjan =)
Gilla

nicki68

Kvinna ·

09 dec, 2011

Hej! Va kul! Jag ska också op hos Örjan Gribbe den 15/12. Funderar på 300cc. Går från liten B-cupa ... Villa ha stor C-kup. Kommer att göra konsultation där innan op efter som jag bor i Skåne och kommer att flyga upp. Är lite nervös som sagt :/ ... :D

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2011

jag ska va där redan 9 men vi kanske stöter på varandra nån gång under dagen :) det blir ingen övernattning för mig heller men det ska säkert gå bra ändå.

Gilla

Anonym användare

11 dec, 2011

15:e december, Proforma

Örjan

Så vi ses där :)

haha!

Gilla

lilleskutt

Kvinna ·

12 dec, 2011

Lycka till imorgon lillasyster

Gilla

Anonym användare

12 dec, 2011

Detsamma lilleskutt!

Gilla

Nayna

Kvinna ·

17 dec, 2011

Jag hänger med här! Opades i onsdags...hur går det för er andra som opererats i veckan? Hur mår ni? Hur känns det?

Gilla

Anonym användare

17 dec, 2011

Opererade mig 14:e dec på Carlanderska. :)
Gilla

Nayna

Kvinna ·

17 dec, 2011

Grattis! :)  Hur mår du då? E du nöjd?

Gilla

nichole86

Kvinna ·

17 dec, 2011

Ja mår kanon har inte alls ont heller men där emot spänns de en del i brösten.

Gilla

lilleskutt

Kvinna ·

17 dec, 2011

Jag op i onsdag o mår prima. Åkte hem tre timmar efter framförop. Tillbringade dom första två dagarna i soffan o bara slappade. Ska snart ut o köra bil för första gången efter op men det ska nog gå bra.

Lillasyster hur har det gått för dig?

Gilla

Nayna

Kvinna ·

17 dec, 2011

Va kul att ni mår bra! :) Jag opererades också i onsdags men bakom, känns fortfarande en hel del men jag e ju på benen i alla fall...men köra bil e långt bort för mig :P

Gilla

nichole86

Kvinna ·

17 dec, 2011

Jag gjorde också bakom eller delvis bakom:) men är noga med att göra bröstgympa varje time:)Annars spännts de så himla mycket när man ligger still för länge

Gilla

titttut

Kvinna ·

17 dec, 2011

Jag opererades 7/12, å peppar peppar har det gått bra för mig, inte haft så ont.

nichole86: jag gjorde oxå delvis bakom men blev aldrig informerad om någon bröstgympa. Vad gör du då? olika övningar?

Gilla

myplasticboobs

Kvinna ·

17 dec, 2011

opererades i måndes, ingen direkt smärta förutom vid morgonar då hugger det till i det högra bröstet i två sek när jag reser mig upp ur sängen. Men det överlever jag :) Tycker kliandet är värre, haha. Det kliar så in i under tortyrbhn. Försöker klia lite ovanpå bhn, hjälper lite.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem