Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
afrodite130

afrodite130

Kvinna ·

Allergan 300cc låg profil?

Bröstförstoring
Hej!
Vad tror ni om Allergan 300cc och 350cc runda låg profil? Blir detta bara brett och platt? Hittar nästan ingen som har valt låg profil. Hoppas verkligen på att någon ska hjälpa mig. Är ganska bred över axlarna å så. 166cm 70kg.
Tack
6

Sortera efter

Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

Hm jag det kan ju bero på att många vill kunna använda sig av tricket med högre profil. För ju högre profil du har ju större ser tuttarna ut fast som igentligen inte är så stora. sen är det ju lätt att dölja små implantat i kläder då spelar det ju ingen roll vilket put man har.
du får väll prova ristestet bara att du plattar till det så mycket du kan.

lycka till.
Gilla
Lillavickevire

Lillavickevire

Kvinna ·

Jag har skälv funderat på samma. 250-300 , lågprofil. Hoppas också det blir bra. Är 166 lång och väger 55 kg
Gilla
Liljornas

Liljornas

Kvinna ·

Vilket put är det på de implantat ni ska ha? Funderar också på låg profil då jag är ganska bred över bröstkorgen. Det är så svårt att bestämma sig...:)
Gilla
Jossan_80

Jossan_80

Kvinna ·

efter som du bara vill gå upp 3- 3.5 storlekar så gör det nog inget om du har tar Hög profil eller mellan. Men ultra hör eller hög är ju att föredra. då slipper man pucha dom så mycket när man ska gå ut tx sen kan man lätt gömma dom i vanliga klädet efter som 300-350 inte är så mycket. jag bör även säga att även 700cc implantat går att göma lätt i kläder det gäller bara att veta va man ska ha! 

Gilla
afrodite130

afrodite130

Kvinna ·

Put på implantat? De jag har valt är runda. 
Gilla
Liljornas

Liljornas

Kvinna ·

Ja alltså projektionen, hur mycket dom står ut.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem