Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
London2014

London2014

Kvinna ·

Allergan 415 cc runda mp eller Silimed 505 cc runda hp?

Bröstförstoring

Vet inte vilket jag ska välja??? Har visserligen inte testat med 505 cc hp men när jag testade 415 cc mp så tycker jag såhär i efterhand att jag lätt kan ta mer för att inte sen ångra det. Ska på en till konsultation för att vara säker.

21

Sortera efter

Steelin

Steelin

Kvinna ·

Jag ska ta 500cc så jag röstar på 505cc ;-) Tycker de är snyggt med lite put. Jag tror man vänjer sig fort vid storleken också. Men de beror ju på vad du vill ha för resultat.
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej jag skulle ta 505cc silimed om jag vore dig du betalar en bra summa pengar så tänkte jag ;-) kram kram
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Eller hur Vonkan, valuta för pengarna! Haha
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

hihi ja absolut :) slå till nu å ta de största du kan du kommer absolut inte att ångra dig  :) kram kram

Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Jag har 505cc silimed men mp (som vanliga hp). Varför jag tror det är de olika storlekarna kan det inte vara för att allergan mäts i gram? Eller ska det vara två olika cc storlekar? :) Ska ta av bh-n första riktiga gången idag 6dagar efter operation men jag tycker nästan att de med bh ser lite små ut, kanske går över haha Lycka till! Jag valde mellan 440 och 505 cc och kom fram till samma ska som er att jag faktiskt betalar väldigt mycket haha Om det är softtouch du tänker på har jag hört att patienter är missnöjda med dem men ingen har varit missnöjd med silimed
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Hur är skillnaden mellan Silimeds mp och HP? På Mentor är 325 mp 13,9cm breda medan 500cc HP är 13,2cm med andra ord passar HP mig bättre eftersom att jag är 12cm bröstbredd. De sägs ju att de helst ska ligga på +-0,5cm men mina kommer sticka ut 1,2cm
Gilla
Litalo

Litalo

Kvinna ·

Silimed mp 505 är 13,1 i bredd :) 5,3put
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Beror väl på hur du vill ha brösten? Hur dom ska kännas. Storleken går att anpassa. Vilken fasthet allergan gäller det?
Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Valde inte den mjukaste på allergan.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej du vill ha fasta bröst:) I så fall, fråga Patrik om själva höljet på silimed är mjukare än allergans. Det är inte bara fastheten och ytan som påverkar rippling, höljet spelar också in. Jag hade  som grövst rippling med texturerade soft touch. Av vad man läst här så verkar det som att silimed inte ska ge rippling men körsbärsblomma skrev i någon tråd att hon har fått det ändå av silimed.. inte helt oväntat ändå. Vore lite drömscenario om det fanns ett par implantat som var helt fria från komplikationer 

Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Ja jag får se vad jag väljer. Ska ringa imorgon och boka en till konsultation.
Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Hur lägger jag in en bild här i tråden?
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Ingen aning! Sitter med telefonen då jag surfar runt här :-)
Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Ja jag sitter med telefonen jag också :)
Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Nu har jag lagt in bilder i mitt galleri.
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

London2014 kommer bli grymt snyggt på dig ;-) kram kram
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Oavsett vad du väljer så kommer de bli skitsnyggt! Men jag skulle nog ha valt 505cc. Ska ju själv ha 500cc så ;-)
Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Nu har jag lagt in en bild i mitt galleri med ett ristest, har 5 dl där. Visst ser det helt okej ut?
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

london2014 ser mycket snyggt ut :) kram

Gilla
London2014

London2014

Kvinna ·

Tack Vonkan. Tycker att det ser bra ut från sidan men framifrån ser det lite läskigt stort ut tycker jag men det kan ju bero på att jag inte är van att ha något där heller. Har iaf bokat en till konsultation så att jag blir helt säker :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem