Fjoff82
Kvinna ·
Allergan 495cc
Jag Har nyss varit på en konsultation/återbesök hos Örjan på proforma. Jag ska korrigera en kapsel & byta från mentor 375cc till allergan 495cc & även lyfta. Vi ska även ta bort lite vävnad från mitt egna bröst. Jag vill ha mer volym upptill & lite fejklook. Nån som har gjort samma operation eller ska göra? Jag är osäker på storleken? Blir dom små? Några säger att brösten känns mindre med lyft? Och om han tar vävnad från mig så kanske jag virde ta ännu större? Men över 500 cc låter så stort! Hur ska man kunna veta vilken storlek man ska ha?
Sortera efter

Fjoff82
Kvinna ·
Motiva verkar det vara många som pratar om oxå?
Vad är skillnaden?
Gilla

Amrezy
Kvinna ·
Hej! Jag gick från 300cc mentor till 560 cc Allergan, dock inget lyft. Blev supernöjd, finns en bild i bronsgalleriet! Jag var ute efter en mer "plastig look" och mer klyfta. Allergan passade mig mycket bättre. Ska tilläggas att jag är en väldigt "liten" tjej kroppsmässigt så bli inte rädd om du tycker de ser stora ut :)
Gilla

Fjoff82
Kvinna ·
Vad snygga dom är & ja dom ser stora ut:) gillar den runda looken precis vad jag önskar & volymen upptill. Jag funderar på att kanske ta 525 den har samma put men lite bredare så svårt att veta hur storleken blir. Önskade han kunde väcka mig under operationen & fråga mig;) hur visste du vilken storlek du skulle ta?
Gilla