Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
citadellboobisar profilbild

citadellboobisar

Kvinna ·

26 jan, 2012

Allergan 800 cd uhp

Bröstförstoring

Äntligen har man fått in sina nya implantat av Allergan 800 cc uhp på citadell kliniken! :) mår så mycket bättre denna gången jämfört med förra gången då jag hade sjukt ont! Och än så länge ser 800 cc absolut inte vulgärt eller gigantiskt ut och min kirurg instämmer :) men detta känns mer rätt för mig. Sen fick jag lagt in lite juvederm med när jag ändå var knockad!

10

Sortera efter

annzz

Kvinna ·

26 jan, 2012

Olala! :) Grattis till dina nya 800cc!! Juvederm är finfint haha!
Lycka till med boobsen!

Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

26 jan, 2012

tack :)
Gilla

Mammis

Kvinna ·

26 jan, 2012

Grattis! Verkar som de smittar -Allergan 800 UHP - vill också ha!! :) ser fram emot bilder sedan!!! Hoppas alt läker fint och härligt att du redan känner dig så nöjd! :)
Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

27 jan, 2012

Hahaha! Ja de är smittsamma de dära! Jag och gagge har och en annan tjej här på POF ska med skaffa dem, dock har jag text. Så ska bli intressant att följa alla våra utvecklingar. Men är nöjd och har nästintill inte ont alls...bara lite sveda och bränningar i såren, men det kan jag överleva! ;D

Tack!

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

28 jan, 2012

Härligt att du känner dig så nöjd!! :) Hade varit kul att se bilder sen :)

Gilla

gagge

Kvinna ·

28 jan, 2012

Bilder bilder bilder ;-) och jag är fortfarande hel nöjd. Känns så jäkla rätt :-D
Gilla

Mammis

Kvinna ·

28 jan, 2012

Jaaaa, bilder, bilder och fler på dig med Gagge!! :)
Gilla

gagge

Kvinna ·

28 jan, 2012

Kommer imorgon ;-)
Gilla

gasp

Kvinna ·

28 jan, 2012

Vad har du för bröstbredd och put ? ( måtten) Är soft tuch mjuka ? Vilken coh? Är det stor skilnad på soft touch och responsive?
Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

29 jan, 2012

dessa är 15,5 cm breda o 6,8 cm put. Mina egna bröstbredd är mindre men det ser väldigt bra ut ändå, är lite utanför men det känner jag inte av, mellanrummet är mindre mellan. Skillnad på de olika kan jag inte svara på då jag inte klämde på de innan op,men fick klämma på coh 1 resp 2, o 2 känns fastare, inte jätte mjuka, men vill ha perfa bröst, inga som upplevs och rör sig exakt som verkliga bröst...... I allafall känns de så nu. Är just nu hos mina föräldrar men på tisdag när jag kommer hem ska jag lägga in foton :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem