Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sthlm_sc

Sthlm_sc

Kvinna ·

Allergan eller Mentor? 415 eller 450?

Bröstförstoring

Nu är jag ännu mer velig och nojig än jag brukar..

Jag hade bestämt mig för Allergan 415 eller 450 ... Men nu börjar jag vela om jag istället ska ta Mentor för att dem kanske ser mer naturliga ut och sjunker ner mer efter ett tag? Och storleksnojan kommer vara densamma där..

HJÄLP mig snälla... om 9 dagar har jag min operation på Proforma.. Längtar så mycket. Hade egentligen vart bäst för mig om jag hade konsultation och op på samma dag för jag är sån velig människa..

Bakom muskeln är ju bestämt iallafal...

(179 cm och 59 kg..)

4

Sortera efter

Emelies

Emelies

Kvinna ·

Hmm du har ju lite som jag dvs lite egen vävnad och väljer du då mentor så ökar risken för rippling! Vet dock inte hur det är med att mentor hänger till sig mer naturligt etc de får du nog ta med Örjan :/ Men just den skillnaden som fick mig att välja var ripplingen hade flera samtal med Örjan angående detta! =) Du kommer inte se så stor skillnad på enbart 35CC men att välja de större verkar vara de "säkra" kortet! kolla gärna mina foton om du ska ha ungefär samma? du kanske ska ha anatomiska i ofs

Jag har har iaf 485 Allergan bakom musklen i hög profil runda! Hoppas de hjälper något =) Också gjorda utav Örjan!

Gilla
Sthlm_sc

Sthlm_sc

Kvinna ·

Tack. Men Örjan sa till mig att allergan minskar risken för det för att implantatet inte rör sig lika mycket :p
Gilla
Emelies

Emelies

Kvinna ·

Nej textuerade allergan ska ju växa fast :-))
Gilla
Sthlm_sc

Sthlm_sc

Kvinna ·

Mja, han sa att det kommer att ge mig minst ripplings. Antar att han inte sitter och ljuger, vore konstigt :P Säkert olika för olika människor vad som passar bäst. Allas kroppar är väl olika då? :)

Men vet fortfarande inte om jag vill ha mentor eller allergan haha..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem