Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

ÄLSKAR MINA 850cc !!!

Bröstförstoring

Jag var bara tvungen att skriva att jag ÄLSKAR mina vackra fina stora runda 850cc Citadell boobisar !

I tisdags var dom 3v och jag läker så underbart bra. Fortfaranda lite spänd i vissa situationer, men i det stora hela jätte bra !

Fick min nya bh idag och det är som gjord för mina boobis, gjuten på dom.

Det enda jag vill slippa nu är spänbandet över dom, och att kunna ligga liiite mer på sidan.

Happas alla ni andra är lika lyckliga med era, eller blir det när dom är gjorda.
Och till alla er som behöver korrigera om och fått komplikationer håller tummarna att allt blir bra för er så ni oxå får njuta av dom en dag.

6

Sortera efter

Tösan

Tösan

Kvinna ·

Känner så väl igen känslan du beskriver!!! Jag är också kär i mina nya bröst och blir sååå glad av att se min nya figur i spegeln!! Glad för din skull och för min egen också!! Grattis och tack för att du delar med dig av din glädje!!

Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Härlig känsla kan jag förstå!! Va kul att du får en perfekt bh som är gjord för dina bröst! ;) mehhn jag vill se brösten! ! Kan du inte lägga ut bild? Kram!
Gilla
Majkan

Majkan

Kvinna ·

Vad kul att höra att du är nöjd! Jag är själv i valet och kvalet om jag ska göra större eller inte :)

Skulle vara kul om du ville lägga ut helkroppsbilder så man får se hur de ser ut i förhållande till din kropp. 

kram!

Gilla
afnkcmh

afnkcmh

Kvinna ·

Vill också se! UT MED BILD :D

Och jag hoppas verkligen jag kommer känna som dig efter min op :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

va kul att du är nöjd =) är sj super nöjd med 600 cc, perfekt... ser jäkligt stora ut:D haha...

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Nu har det gått ett tag sedan din operation! Kan du inte ge oss en update!? :D Skit nyfiken!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem