Hs38
Kvinna ·
30 sep, 2015
Anatomisk 375g 6 månader, undrar om mellanrum.
Nu är dom nästan sex månader och har haft litet mellanrum hela tiden, har inte ont eller nåt men efter man läser här på forumet så märker jag att jag har mindre mellanrum än andra. Har hört om "tenting" och undrar om jag bör vara orolig över mellanrummet! Så vill höra era åsikter :)
Sortera efter

madeleinep
Kvinna ·
30 sep, 2015

Anonym användare
30 sep, 2015
Tenting är när huden lyfter från bröstbenet, ligger din hud helt emot bröstbenet?

Hs38
Kvinna ·
30 sep, 2015
Jag personligen tycker de sitter för tajt. Har du mejlat bilder till kirurgen?

Hs38
Kvinna ·
30 sep, 2015
Tenting är när huden lyfter från bröstbenet, ligger din hud helt emot bröstbenet?

Anonym användare
30 sep, 2015
Tycker också det ser tajt ut, om du testar en bygelbh, kan du få ner byglarna mellan brösten eller hamnar dom på brösten i klyftan? Helt enkelt får byglarna plats mellan brösten om du sätter på dig en balconette?

Hs38
Kvinna ·
30 sep, 2015
Tycker också det ser tajt ut, om du testar en bygelbh, kan du få ner byglarna mellan brösten eller hamnar dom på brösten i klyftan? Helt enkelt får byglarna plats mellan brösten om du sätter på dig en balconette?

hej87
Kvinna ·
30 sep, 2015
Kan det kanske ha att göra något med hur kirurgen gör fickorna, tänkte om du inte hade tight där emellan sen innan?
Är ingen expert i området, finns dom här inne tex tin som haft en del problem som kanske kan svara på det bättre.

Trollpacka
Kvinna ·
30 sep, 2015

Smulans81
Kvinna ·
30 sep, 2015

Längtansfull
Kvinna ·
30 sep, 2015

Anonym användare
30 sep, 2015
Inga naturliga bröst sitter ju ihop eller får huden på bröstbenet att lyfta, blir en annan sak när implantaten i stort sett nuddar varandra eller gör så man får tenting..

Anonym användare
01 okt, 2015
Jag skulle prata med din kirurg om jag var du. Har huden i mellanrummet alltid gått att trycka ner efter din operation? Får du ner ens ett finger mellan brösten? Nuddar implantaten varandra något?

Anonym användare
01 okt, 2015
Fast på dina bilder så ser du ju faktiskt ut att ha ett mycket mycket större mellanrum än TS. Du får ju lätt ner ett finger i mellan vilket jag är tveksam till om TS kan få. Som tin redan påpekat så är det skillnad på att ha bröst som sitter tätt naturligt och som man inte har några problem av till att huden börjar lyfta i klyftan (tenting) vilket ofta kan vara ett resultat av att implantaten sitter för tätt.

Hs38
Kvinna ·
01 okt, 2015

Anonym användare
01 okt, 2015
Det är inte så enkelt som att bara byta implantat om du behåller samma placering. Kirurgen måste sy och stärka fickorna i klyftan så inte implantaten glider ihop igen även om dom är smalare

patricia_
Kvinna ·
01 okt, 2015
Jag hade en bh som gjorde ett mellanrum, thong bra eller vad det är. Vet inte om man kan börja med det efter sex månader?

Hs38
Kvinna ·
01 okt, 2015
Jag hade en bh som gjorde ett mellanrum, thong bra eller vad det är. Vet inte om man kan börja med det efter sex månader?

Hs38
Kvinna ·
01 okt, 2015
Jag skulle prata med din kirurg om jag var du. Har huden i mellanrummet alltid gått att trycka ner efter din operation? Får du ner ens ett finger mellan brösten? Nuddar implantaten varandra något?
Jag personligen tycker de sitter för tajt. Har du mejlat bilder till kirurgen?