Milou87
Kvinna ·
Anatomiska 11 dagar, 255g
Tänkte visa mina bröst nu när det gått ett tag sen operationen! Är inte så jättemånga (?) som "bara" lägger i 250gr, så jag vill dela med mig :) är jättenöjd med mitt val och hade absolut inte velat haft större bröst än så här! Är jättenöjd än så länge och förväntar mig att dom ska åka ner lite till, visst gör dom det va? Känner mig lite öm i brösten än, men känns ganska så mycket stelare i vä bröst. Var ni också med om att ett bröst kändes lite "stelare" eller hur man ska förklara det?! Förstår att dom kanske bara läker olika :)
Sortera efter

Tuttfräs
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Clare
Kvinna ·

Aifo
Kvinna ·
SÅ fina!! Jag vill inte heller ha stora, och har ungefär samma utgångsläge som du. Har varit väldigt envis på mina konsultationer att jag vill ha mindre storlek än 200cc, trots att läkarna sagt att 250 inte är stort. Gillar verkligen dina, så jag kanske får tänka om. Känns det stort när tar på dem? Stor skillnad med kläder på? Jag ville gärna ha anatomiska, men samtliga läkare jag var hos rekommenderade mig runda implantat, för att slippa ev. roteringskomplikationer. Sa din läkare något om hur ofta sånt händer?

Milou87
Kvinna ·

Aifo
Kvinna ·
Låter fantastikt! Vad kul att det känns bra. Grattis :-)

Nonnisen
Kvinna ·

Milou87
Kvinna ·
Låter fantastikt! Vad kul att det känns bra. Grattis :-)

Zinya
Kvinna ·

Milou87
Kvinna ·

Milou87
Kvinna ·

Zinya
Kvinna ·

Funderar78
Kvinna ·

Milou87
Kvinna ·