via_dolorosa
Kvinna ·
10 jun, 2010
Anatomiska 475 o 585cc
BröstförstoringHär kommer lite bilder på mitt resultat!
Först en före bild, sedan en bild på mina 320 o 420cc, där jag fick stor kapselbildning. Man riktigt ser hur implantatet är upptryckt. Sedan resultatet på om oppen 475 o 585cc.
Sortera efter
cupcake
Kvinna ·
10 jun, 2010
White Chocolate
Kvinna ·
10 jun, 2010
Jättefint slutresultat!! Be proud girl!😎
via_dolorosa
Kvinna ·
10 jun, 2010
Ja, jag hade problem mé att kapseln även gjorde ont, inget roligt alls. När jag ändå skulle korrigera passade jag på att byta till en anna storlek också, de blev för små första gången. 😉
Tack!
Anonym användare
10 jun, 2010
Här kommer lite bilder på mitt resultat!
Först en före bild, sedan en bild på mina 320 o 420cc, där jag fick stor kapselbildning. Man riktigt ser hur implantatet är upptryckt. Sedan resultatet på om oppen 475 o 585cc.
Wow wow wow girl, vilket toppentjusigt resultat -rena drömmen👍
Bröstvårtorna sitter jättefint, bröstens form är smickrande och framförallt: Storleken passar dig perfekt!
Finns bara en sak att säga: Stoooort Grattis!!!!!!!😀
lajsa123
Kvinna ·
10 jun, 2010
riktgit snygga!!
MorsanFruganJag
Kvinna ·
10 jun, 2010
ollie
Kvinna ·
10 jun, 2010
Jätte snygga!
Anonym användare
10 jun, 2010
Mikket fint! 👍
Kexet
Kvinna ·
11 jun, 2010
Ser superfint ut! Jättegrattis, skönt att se att det trots komplikationer GÅR att bli nöjd å fint om man bara håller ut 🙂
Skulle vara kul å veta dina mått i förhållande till de nya implantaten!
Ida86
Kvinna ·
11 jun, 2010
Jätte fina boobs! ;-) Det där med kapsel... När upptäcktes det att du hade det? Jag har som du, ett bröst som verkligen sitter fast högre upp. Men mina är bara 2 ½ vecka gamla, så det behöver väl inte vara kapsel bildning jag har åkt på? Det gör ju inte diretk ont i det bröstet, mer att det är hårdare än det andra... Nej, men dina nya bröst klär dig verkligen, så gratulerar till dem! :-D
Anonym användare
11 jun, 2010
Jättefina!
via_dolorosa
Kvinna ·
11 jun, 2010
Ser superfint ut! Jättegrattis, skönt att se att det trots komplikationer GÅR att bli nöjd å fint om man bara håller ut 🙂
Skulle vara kul å veta dina mått i förhållande till de nya implantaten!
Hur menar du? Vilka mått? O Tack!
via_dolorosa
Kvinna ·
11 jun, 2010
Jätte fina boobs! ;-) Det där med kapsel... När upptäcktes det att du hade det? Jag har som du, ett bröst som verkligen sitter fast högre upp. Men mina är bara 2 ½ vecka gamla, så det behöver väl inte vara kapsel bildning jag har åkt på? Det gör ju inte diretk ont i det bröstet, mer att det är hårdare än det andra... Nej, men dina nya bröst klär dig verkligen, så gratulerar till dem! :-D
Tror den uppkom redan första veckan. Man såg egentligen inte att det var en kapsel fören han öppnade upp för o byta implantatet, trodde fört det var muskeln som vägrade släppa. Tycker du ska kontakta kliniken o fråga dem, kan hända att bröstet behöver lite hjälp på traven mé ett bröstband. Har du över eller under muskeln? Tack för komplimangen!
Kanonsnygga! Gjorde kapselbildningen ont? Det ser otäckt ut. Bytte du storlek i samband med korr eller var det pga missnöjdhet med storleken? Fina blev de i alla fall. Väldigt fina! Får mig att vilja ha anatomiska istället för runda 😕
KRAM