Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Anatomiska 6 månader 405cc bild

Bröstförstoring

Nu är det ett halvt år sedan jag gjorde min bröstförstoring. Tiden går fort! Idag hade jag nog valt större implantat, precis som många andra. I närbild ser de ju ganska stora ut med det är de inte i verkligheten eller på längre avstånd. Hade gärna haft bröstvårtorna lite högre upp upp, som det ser ut när jag lyfter armen (se bild). Är det möjligt att få det? Kirurgen sänkte mitt bröstveck och jag har ju hög profil eller går det att göra mer/något annat för att få bröstvårtorna högre upp? Uppfattar dock inte att de sitter så långt ner när jag speglar mig utan just på foto.. Undra hur man ser ut egentligen ;)

12

Sortera efter

495cc

495cc

Kvinna ·

Jättefina ju ! Vill du verkligen ha större ?? Dom är ju stora och fina . Större än mina .,Jag har också Anatomiska , 495 cc Mentor och nya ärr från gammalt lyft , fick nya fina små nipplar på " köpet " . Mina är 7 veckor idag och har just droppat och börjar mjukna lite. Hur lång tid tog det innan dom blev mjuka tycker du? Det är ju fasta implantat i sig .
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

Jätte fina ! Vilken storlek i bh bär du idag ? Vid om operation, hur mkt vill du lägga in då ?
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Tack snälla ni! Nu har jag 70 f i de flesta bh-ar. Krävdes större storlek med tiden :) 495 cc, jag tror man lurar sig lite vad gäller storlek när brösten är i närbild. Samtidigt påverkas ju storleken av hur många cc man har naturligt. Jag hade 75b/70c innan. Ja hade som sagt tagit lite större idag. Tycker det tog ganska lång tid innan de mjuknade. Hade jätteproblem med att få en klyfta tills ganska nyligen. Nu kan jag få till en klyfta men den hade gärna fått vara mer framträdande :) Tidigare ångrade jag att jag inte tog mjuka runda men nu är jag nöjd med mina anatomiska!
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

I bh på bilden har jag 65 g. Min favo-bh freya deco! Finns en bild till på min sida med brösten från sidan. Där tycker jag bröstvårtorna är mer centrerade och där ser man att de är långt ifrån stor.
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

I bh på bilden har jag 65 g. Min favo-bh freya deco! Finns en bild till på min sida med brösten från sidan. Där tycker jag bröstvårtorna är mer centrerade och där ser man att de är långt ifrån stor.
Gilla
Harleydavidson13

Harleydavidson13

Kvinna ·

Tycker dom ser enorma ut ;) haha. Super fina :) jag önskar också att mina bröstvårtor skulle sitta högre upp så dom skulle bli mer pigga. Minns att Karl sa att när jag lyfter mina armar, INNAN operationen, så skulle mina nya bröst bli lika pigga som dom naturliga var då jag lyfte armarna. Men så blev det då inte haha
Gilla
Sussss76

Sussss76

Kvinna ·

Jag stod själv och velade mellan 400 o 500. Och tog 400 för att kirurgien sa att jag har mkt bröst sedan tidigare. Och nu visade sig att han har tagit bort vävnad och min egen vävnad som kvar står tillplattas då inlägget kommer i. Har ni hört det tidigare någon ??? För visste jag det, så hade jag självklart tagit 500
Gilla
495cc

495cc

Kvinna ·

Smulans81 skrev:
Tack snälla ni! Nu har jag 70 f i de flesta bh-ar. Krävdes större storlek med tiden :) 495 cc, jag tror man lurar sig lite vad gäller storlek när brösten är i närbild. Samtidigt påverkas ju storleken av hur många cc man har naturligt. Jag hade 75b/70c innan. Ja hade som sagt tagit lite större idag. Tycker det tog ganska lång tid innan de mjuknade. Hade jätteproblem med att få en klyfta tills ganska nyligen. Nu kan jag få till en klyfta men den hade gärna fått vara mer framträdande :) Tidigare ångrade jag att jag inte tog mjuka runda men nu är jag nöjd med mina anatomiska!
Konstigt hur olika det kan bli på olika personer! Jag har en bild på min sida . Är blå mellan brösten ... Ser ut som tenting hahaha!! Titta om du vill . Du har f ... Jag har d kupa . Jag hade ingen egen vävnad kvar , bara lös hud. Köpte min första bh i fredags . Trodde jag skulle behöva f men nähä hahaha! Jag kan få en ordentlig klyfta sedan flera veckor tillbaka faktiskt men dom är som sagt ff rejält fasta. Faller ändå fram när jag står framåtlutad och ligger jag på sidan kommer dom ihop. Jag är också glad över mima anatomiska , speciellt nu när dom börjar komma ner och droppformen börjar synas ordentligt . Till min stora glädje så sitter faktiskt mina best vårtor sådär fint högt upp . Så glad över det! Förstår om du känner att du skulle vilka få upp dina lite. Det går ju att fixa säkert !
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Ha ha, enorma det låter ju bra ;) Ja, vi vill ju ha pigga bröstvårtor. Hur känns det nu för dig med storlek och allt?
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Ja, droppformen har blivit bättre och bättre. Kan tänka mig att du går upp en storlek ändå framöver. Ekupa passade mig först men nu är det fkupa, köp inte bh-ar för tidigt, de första jag köpte kan jag inte använda nu.. Härligt att du fått pigga bröstvårtor, vill också ha!!
Gilla
Smulans81

Smulans81

Kvinna ·

Hade nog tagit 500-600 cc, närmare 600 cc. Framför allt bredare implantat!
Gilla
Harleydavidson13

Harleydavidson13

Kvinna ·

Ellerhur ;D haha. Jaa visst, men men :/ Det känns bra ändå, är fortfarande lite missnöjd över att dom blev för små, men börjar acceptera att det är som det är och jag kan inget göra :) är ändå på ett sätt glad att dom ser naturliga ut, men ändå inte haha. Ingen idé att sitta och ångra sig, gjort det i 6 månader så nu får det räcka :) haha.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem