Nyhet pÄ POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrÄdar.
via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

08 jul, 2010

Anatomiska bakom 475 o 585cc

Bröstförstoring

LĂ€gger upp lite nya bilder 😎

Sortera efter

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

08 jul, 2010

JÀtte fina :) Ser vÀldigt naturliga ut :) Hoppas mina fÄr sÄ naturlig fin form. FÄr se om jag med vÀljer anatomiska :)

0 Gilla

via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

08 jul, 2010

Tack! 😀 Du kommer sĂ€kert fĂ„ jĂ€tte fina naturliga darlings 😉 Du fĂ„r sĂ€ga till nĂ€r du bestĂ€mt dig!

0 Gilla

Malin88 profilbild

Malin88

Kvinna ·

08 jul, 2010

ja de fÄr jag göra, lÀr va efter min konsultation den 16 augusti :)

0 Gilla

lajsa123 profilbild

lajsa123

Kvinna ·

09 jul, 2010

vÀldigt snygga!! :D

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

09 jul, 2010

Snyyyggt:)

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

10 jul, 2010

JÀttesnygga. jag funderar ocksÄ pÄ att göra min op hos per windh pÄ art clininc, men har inte bestÀmt mig för framför eller bakom Àn. Hur mjuka kÀnns dem eftersom det Àr anatomiska? Àr dem hÄrdare/fastare Àn naturliga bröst? cvalde du den breda modellen eller den med mer put? vad hade du för bh stroelk före op? kÀnner du av muskelpÄverkan?

0 Gilla

Marina profilbild

Marina

Kvinna ·

10 jul, 2010

VĂ€ldigt fina!! Precis min smak...

0 Gilla

via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

11 jul, 2010

Bella77 skrev:
JÀttesnygga. jag funderar ocksÄ pÄ att göra min op hos per windh pÄ art clininc, men har inte bestÀmt mig för framför eller bakom Àn. Hur mjuka kÀnns dem eftersom det Àr anatomiska? Àr dem hÄrdare/fastare Àn naturliga bröst? cvalde du den breda modellen eller den med mer put? vad hade du för bh stroelk före op? kÀnner du av muskelpÄverkan?
Tack! Jag Ă© jĂ€tte nöjd mĂ© mitt val av kirurg, lyhörd och duktig. Han Ă€r proffsig o jĂ€tte go, Ă€r jĂ€tte glad över att jag valt honom. Givetvis sĂ„ blir oppade bröst aldrig lika mjuka o följsamma som naturliga. Har nog Ă€ven mycket att göra mĂ© plasering och hur Ă€nns naturliga kapsel utvecklar sig. BĂ„de framför o bakom kan bli jĂ€tte mjuka och tvĂ€rtom. Tror inte det har sĂ„ jĂ€tte mycket o göra mĂ© val av coh grad. Mina kĂ€nns vĂ€ldigt fasta men de rör sig som naturliga, givetvist inte i samma utstrĂ€ckning bara. Jag har CPG 322 vilket innabĂ€r coh3 medium high och moderat plus projection. Före oppen hade jag knappt en 75A. Jag kĂ€nner inte av muskelpĂ„verkan sĂ„ det stör, de rör sig nĂ„got ut mot sidorna nĂ€r jag spĂ€nner mig, men sĂ„ hade jag Ă€ven innan och Ă€ven naturliga rör sig ju lite nĂ€r man spĂ€nner brösten. 😎 Lycka till mĂ© ditt val av implantat och kirurg. Jag kan rek Per Windh, han gör snygga naturliga tuttar. Jag Ă© jĂ€tte nöjd mĂ© mitt val av implantat. Jag lyssnade pĂ„ vad min kirurg sa och det slutade vĂ€l 😉

0 Gilla

Zezzan profilbild

Zezzan

Kvinna ·

23 jul, 2010

Hej, stÀmmer det att du har ca 100cc skillnad pÄ dina implantat? Anledningen till att jag frÄgar Àr för att jag i dagslÀget har ca en kupstorlek i skillnad mellan mina bröst. Och detta Àr ju en sak jag vill korrigera dÄ jag förstorar brösten. Jag Àr dÀrför nyfiken pÄ hur resultatet blev med olika strl i brösten, och om du Àven fick olika projektion osv osv.. Du har verkligen skiitsnygga boobs. (gör din lÀkare framför oxÄ?)

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

23 jul, 2010

Va snygga! Skitsnygga! Men dom ser absolut inte ut att vara sÄ pass stora som dom Àr! Perfekt stl Àr dom!!

0 Gilla

via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

23 jul, 2010

Dess skrev:
Hej, stÀmmer det att du har ca 100cc skillnad pÄ dina implantat? Anledningen till att jag frÄgar Àr för att jag i dagslÀget har ca en kupstorlek i skillnad mellan mina bröst. Och detta Àr ju en sak jag vill korrigera dÄ jag förstorar brösten. Jag Àr dÀrför nyfiken pÄ hur resultatet blev med olika strl i brösten, och om du Àven fick olika projektion osv osv.. Du har verkligen skiitsnygga boobs. (gör din lÀkare framför oxÄ?)
Hej! Ja det skilljer 110cc mellan implantaten, första gĂ„ngen hade jag olika projektion men efter om oppen blev det nog samma, skillde tillrĂ€ckligt Ă€ndĂ„. Jag Ă© nöjd mĂ© att de Ă© olika stora eftersom det kompenserar det jag hade innan, de Ă€r mer i samma storlek Ă€n innan.  Tack jag Ă© jĂ€tte nöjd mĂ© mitt val av kirurg o ja han gör Ă€ven framför 😉

0 Gilla

via_dolorosa profilbild

via_dolorosa

Kvinna ·

23 jul, 2010

VarÄrDom skrev:
Va snygga! Skitsnygga! Men dom ser absolut inte ut att vara sÄ pass stora som dom Àr! Perfekt stl Àr dom!!
Tack! Jag é ganska stor sÄ jag "svÀljer" dem ganska vÀl, kan ibland se vÀldigt smÄ ut ocksÄ... I efterhand hade jag velat öka lite till nÀr jag ÀndÄ höll pÄ.

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

24 jul, 2010

JĂ€ttesnygga!! :)

0 Gilla

profilbild

Anonym anvÀndare

24 jul, 2010

Wow vad snygga! Grattis!

0 Gilla

Community