Nyhet pÄ POF! Nu kan du ladda upp bilder och videor direkt i forumtrÄdar.
via_dolorosa
Kvinna ·
08 jul, 2010
Anatomiska bakom 475 o 585cc
BröstförstoringLĂ€gger upp lite nya bilder đ
Sortera efter
Malin88
Kvinna ·
08 jul, 2010
JÀtte fina :) Ser vÀldigt naturliga ut :) Hoppas mina fÄr sÄ naturlig fin form. FÄr se om jag med vÀljer anatomiska :)
0 Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
08 jul, 2010
Tack! đ
Du kommer sĂ€kert fĂ„ jĂ€tte fina naturliga darlings đ Du fĂ„r sĂ€ga till nĂ€r du bestĂ€mt dig!
0 Gilla
Malin88
Kvinna ·
08 jul, 2010
ja de fÄr jag göra, lÀr va efter min konsultation den 16 augusti :)
0 Gilla
lajsa123
Kvinna ·
09 jul, 2010
vÀldigt snygga!! :D
0 Gilla
Anonym anvÀndare
09 jul, 2010
Snyyyggt:)
0 Gilla
Anonym anvÀndare
10 jul, 2010
JÀttesnygga. jag funderar ocksÄ pÄ att göra min op hos per windh pÄ art clininc, men har inte bestÀmt mig för framför eller bakom Àn. Hur mjuka kÀnns dem eftersom det Àr anatomiska? Àr dem hÄrdare/fastare Àn naturliga bröst? cvalde du den breda modellen eller den med mer put? vad hade du för bh stroelk före op? kÀnner du av muskelpÄverkan?
0 Gilla
Marina
Kvinna ·
10 jul, 2010
VĂ€ldigt fina!! Precis min smak...
0 Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
11 jul, 2010
Bella77 skrev:
JÀttesnygga. jag funderar ocksÄ pÄ att göra min op hos per windh pÄ art clininc, men har inte bestÀmt mig för framför eller bakom Àn. Hur mjuka kÀnns dem eftersom det Àr anatomiska? Àr dem hÄrdare/fastare Àn naturliga bröst? cvalde du den breda modellen eller den med mer put? vad hade du för bh stroelk före op? kÀnner du av muskelpÄverkan?
0 Gilla
Zezzan
Kvinna ·
23 jul, 2010
Hej, stÀmmer det att du har ca 100cc skillnad pÄ dina implantat? Anledningen till att jag frÄgar Àr för att jag i dagslÀget har ca en kupstorlek i skillnad mellan mina bröst. Och detta Àr ju en sak jag vill korrigera dÄ jag förstorar brösten. Jag Àr dÀrför nyfiken pÄ hur resultatet blev med olika strl i brösten, och om du Àven fick olika projektion osv osv..
Du har verkligen skiitsnygga boobs. (gör din lÀkare framför oxÄ?)
0 Gilla
Anonym anvÀndare
23 jul, 2010
Va snygga! Skitsnygga! Men dom ser absolut inte ut att vara sÄ pass stora som dom Àr! Perfekt stl Àr dom!!
0 Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
23 jul, 2010
Dess skrev:
Hej, stÀmmer det att du har ca 100cc skillnad pÄ dina implantat? Anledningen till att jag frÄgar Àr för att jag i dagslÀget har ca en kupstorlek i skillnad mellan mina bröst. Och detta Àr ju en sak jag vill korrigera dÄ jag förstorar brösten. Jag Àr dÀrför nyfiken pÄ hur resultatet blev med olika strl i brösten, och om du Àven fick olika projektion osv osv..
Du har verkligen skiitsnygga boobs. (gör din lÀkare framför oxÄ?)
0 Gilla
via_dolorosa
Kvinna ·
23 jul, 2010
VarĂrDom skrev:
Va snygga! Skitsnygga! Men dom ser absolut inte ut att vara sÄ pass stora som dom Àr! Perfekt stl Àr dom!!
0 Gilla
Anonym anvÀndare
24 jul, 2010
JĂ€ttesnygga!! :)
0 Gilla
Anonym anvÀndare
24 jul, 2010
Wow vad snygga! Grattis!
0 Gilla