Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Ronille profilbild

Ronille

Kvinna ·

11 sep, 2015

Anatomiska silimed 475cc *bild*

Bröstförstoring

Igår klockan 10 hade jag min operation på Laser och estetik, Stockholm utförd av Patrik Höijer. Jag valde mellan 425 cc och 475cc men efter att Patrik mätt så hamnade vi på 475 för att de passade mig bättre i bredd för att få ett så bra resultat som möjligt samt för att slippa lyft.

Idag har jag hemskt ont och äter både alvedon och oxynorm med jämna mellanrum, försöker att klara mig uan oxynorm men det gör för ont till slut. Nackdelen med den är att jag blir så himla trött men men :) Det blir väl bättre med tiden.

Jag är hemskt svullen och det kommer ju säkerligen ta några veckor innan det kommer att lägga sig. Men över lag så är jag väldigt nöjd! Hoppas bara att de inte blir på tok för stora för mig som inte är så stor eller lång.

Patrik var helt fantastisk som alltid! Vilket underbart ställe! Ångrar inte en sekund att jag gjord det där! <3

9

Sortera efter

äntligenboobs

Kvinna ·

11 sep, 2015

Snyggt!! Grattis!!

Gilla

I love mac

Kvinna ·

11 sep, 2015

Åå vad snygga :)

Gilla

LuMa0399

Kvinna ·

11 sep, 2015

ser bra ut!!!! Grattis
Gilla

Ronille

Kvinna ·

12 sep, 2015

Tusen tack! Har så jäkla ont :p ska bli kul att följa utvecklingen :)
Gilla

Anonym användare

16 sep, 2015

Fina 👍

Gilla

lajka

Kvinna ·

16 sep, 2015

Jättefint resultat redan! Hur breda är dina implantat i jämförelse med bröstbredden, vet du det?

Gilla

Nemax78

Kvinna ·

16 sep, 2015

Jätte fina!!

Jag har samma märke och samma kirurg. Mina bröst såg bedrövliga ut runt 4-5v men sedan vände det (bilder finns i mitt galleri).
Smärtan avtar för var dag, så håll ut!
Gilla

Ronille

Kvinna ·

16 sep, 2015

Oj, nej det vet jag faktiskt inte! Kan fråga sen på återbesöket om de kan svara på det då :) Tack för responsen! :)

Gilla

Ronille

Kvinna ·

16 sep, 2015

Smärtan är redan mycket bättre! Ena bröstet känns lite underligt och har inte läkt lika bra som det andra men antar att det kan vara så. Känns typ som att det inte riktigt har lagt sig till rätta ännu. 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem