- Stumpan
Kvinna ·
18 nov, 2017
Anatomiskt Mentor 322-255
BröstförstoringÄr det någon som har implantatet mentor 322- 255 Medium Height Moderate Plus Projection? Är ni nöjda? Hur tycker ni att implantatet är? Jag ska göra en bröstoperation i december, min läkare och jag har pratat om antingen CPG- 322-255 eller 295. Jag är liten och har knappt någon egen bröstvävnad, knappt några egna bröst. Jag är somsagt ute efter ett naturligt bröst. Sist jag och min läkare pratade lät det mer som att han tyckte storlek 255 då jag sa att jag absolut inte vill få synliga kanter av implantatet och inte förstora bröst. Så det lutar nu åt att sätta in 255. Någon som har 255 som kan berätta sin upplevelse av hur storleken på brösten blev efter operationen?
Sortera efter
Ajla
Kvinna ·
26 nov, 2018
Ajla
Kvinna ·
26 nov, 2018
Hahaha så skön du är!! Vet inte, testa!!! Annars får du väl lägga upp :D Tack!!! Skall bli spännande o höra vad han säger.. lägger upp mina 3D så får ni hjälpa till o tycka till :))
Opii
Kvinna ·
26 nov, 2018
Hahaha så skön du är!! Vet inte, testa!!! Annars får du väl lägga upp :D Tack!!! Skall bli spännande o höra vad han säger.. lägger upp mina 3D så får ni hjälpa till o tycka till :))
Vad spännande, lägg upp 3D bilder sedan så får vi kika?
Ajla
Kvinna ·
26 nov, 2018
Vad spännande, lägg upp 3D bilder sedan så får vi kika?
Nu e andra konsultationen avklarad!!! Jisses, jag måste vart sååååå jäkla nervös första gången då jag hörde läkarens förslag på 180 cc. Idag frågade jag igen och han sa att vi pratade och testade 280 cc! En märkbar skillnad dvs hahaha.. på 3D såg det jättefint ut!!! Förhoppningvis kommer de se ut så.. om inte ännu finare..... Jag lägger upp bilden, gå in och kika!! Oh jag e så exhalterad, palla vänta till 9/1 nu!!!
mammazita
Kvinna ·
26 nov, 2018
Ok-Lee
Kvinna ·
25 jan, 2019
Maalin87
Kvinna ·
28 jan, 2019
Mammabella
Kvinna ·
28 jan, 2019
Framför 345 cc 26 sept. För mycke projektion för min smak. Önskar att jag tagigt ett längre implantat fast med samma bredd.står ju rakt ut.
Ok-Lee
Kvinna ·
31 jan, 2019
Haha, det låter galet, undrar vilken storlek du kommer sluta på ;)
Jag använder bara sporttoppar nu så lite osäker på om jag fortfarande har 65E, det var den storleken jag blev tilldelad på Change, men var ju ett tag sedan så klart de kan ha ändrats nu. Jag får nog testa detta snarast :)
Ingen höjdare när man är liten och har större bröst, att det ska vara så dåligt utbud med storlekar i vanliga butiker. Bara att man inte har 70 (eller större) runt gör ju att man direkt får problem att hitta rätt.
Lorelai
Kvinna ·
08 aug, 2023
Framför 345 cc 26 sept. För mycke projektion för min smak. Önskar att jag tagigt ett längre implantat fast med samma bredd.står ju rakt ut.