Sajk
Kvinna ·
Ångest, blir 375 mentor hp för stor?
Hej! Skulle ringa kliniken i går enligt avtal å bestämma storlek inför operation. Vi har pratat om storlekar mellan 350-400. Det har hänt ett missförstånd ( ingens fel, och jag klagar inte) men dom har beställt mentor proteser 375 och 400 hp till op. 400 känner jag blir för stort. Och nu är jag lite virrig och funderar på om 375 också blir för stort för mig. Jag är vel ca 75 B cupa nu. Och jag vill inte ha för stora bröst. Men heller inte för små... jag är 168 cm och väger ca 65kg. Är ganska bred axlat tycker jag. Dom flesta tycker vel inte att det blev för stort? Tror ni att det skulle passa min kropp? Bilder finns på min sida? Vad tycker ni, jag har typ panik nu :O
Sortera efter

dalkullann
Kvinna ·

Linnea
Kvinna ·

Sussi
Kvinna ·

Sajk
Kvinna ·

Sajk
Kvinna ·
Med dina mått tycker jag inte det verkar bli för stort med 400! Jag som är rätt bredaxlad för min ringa längd på 154 cm hade 255 cc innan (B-kupa) valde 485 cc och de blev inte alls för stora. Bilder finns på min sida. Tvekar du mellan två storlekar så välj det större kan jag rekommendera dig.

Sussi
Kvinna ·
Med dina mått tycker jag inte det verkar bli för stort med 400! Jag som är rätt bredaxlad för min ringa längd på 154 cm hade 255 cc innan (B-kupa) valde 485 cc och de blev inte alls för stora. Bilder finns på min sida. Tvekar du mellan två storlekar så välj det större kan jag rekommendera dig.
Takk för svar. Dina ser jo fantastiska ut! Inte alls för stora !

jynx_
Kvinna ·

Sajk
Kvinna ·
Jag har lite av samma problem... Allas råd jag har hört är att man alltid ska ta större och min läkare sa till mig att om jag vill ha 375, så kan jag lika gärna ta 400 för det skiljer typ 2 msk. Tänker man på det så, så låter det inte alls mycket! Det känns säkert bättre när du fått provat implantaten igen innan op och ser det framför dig.

Sajk
Kvinna ·
Tack så mycket :) Vet inte hur mycket egen bröstvävnad du har för sånt spelar ju givetvis in. Jag hade i stort sett ingen egen bröstvävnad :( det var de gamla implantaten och lös hud efter graviditeten och amningen som gav mig en liten B-kupa.. Så det är nog därför mina bröst inte ser för stora ut nu.

Zeke1
Kvinna ·

Tessie_91
Kvinna ·

Sussi
Kvinna ·
Tack så mycket :) Vet inte hur mycket egen bröstvävnad du har för sånt spelar ju givetvis in. Jag hade i stort sett ingen egen bröstvävnad :( det var de gamla implantaten och lös hud efter graviditeten och amningen som gav mig en liten B-kupa.. Så det är nog därför mina bröst inte ser för stora ut nu.
Inte så jättemycket tror jag. Har gjort bröstlyft och det är inte så mycket kvar. Finns bilder på min sida. Tror det nog blir helt okei :)

Sajk
Kvinna ·

Appenzeller
Kvinna ·

Sajk
Kvinna ·
Hur gick det vilken stl valde du och blev du nöjd med resultatet?

Appenzeller
Kvinna ·

Sajk
Kvinna ·
Vad spännande. Det är ju inte långt kvar :-)
Ska på konsultation 3 mars. Nervöst. Svårt det där med storlek. Har ju nästintill obefintliga bröst nu.