Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
jhojho profilbild

jhojho

Kvinna ·

07 mar, 2018

ANKARLYFT APRIL 2018

Andra bröstoperationer

Hejsan! Jag ska göra ett ankarlyft i april och det skulle vara roligt att ha en tråd för flera som ska göra detta! Här kan vi dela funderingar och frågor och ge varandra stöd och tips. Min operationtid är den 18 april. Jag gjorde förra året en bröstförstoring i hopp om att det skulle räcka men hänget är fortfarande kvar så nu är det dags igen. Jag ska göra ankarlyft på båda men ena bröstvårtan ka de "dra" upp. Spännande och en gnutta nervöst. Jag är så förväntansfull! Hur är det med er andra som ska göra detta?

7

Sortera efter

Tachista

Kvinna ·

07 mar, 2018

Hej Jag går i tankar att göra förstoring och lyft. Men när du var på konulta första gången, nämne inte dem ang lyft då med? lr kan det bli så om man tar stora implantat och sen går ner i vikt?
Gilla

MiniMimmi

Kvinna ·

07 mar, 2018

Spännande, jag står på kö till bröstreduktion på Örebros universitetssjukhus som troligen sker i vår. Jag har nyss fått ett godkännande och börjar bli riktigt nervös. Hänger gärna med i ” din ” tråd.
Gilla

Elfelf

Kvinna ·

07 mar, 2018

Jag ska göra i slutet av mars, får jag va med ändå? ;) Är supertaggad! Ska dock bara göra lyft utan implantat. Min första bröst-op!
Gilla

jhojho

Kvinna ·

07 mar, 2018

Hej tachista! Jo, på min första konsultation var jag helt inställd på att göra en bröstförstoring och ett ankarlyft, men han nämnde då att det kan räcka med endast förstoring för min del då mitt häng inte var mer än 22cm så jag tog risken och chansade. Men jag inser att jag fortfarande stör mig på mitt häng så det blir ett lyft trotts allt. Hm..jag vet inte hur det blir om man går ner i vikt. Kanske olika beroende på ålder och kropp. Jättekul att ni skriver och ska bli spännande att följa er!
Gilla

SessanJL

Kvinna ·

08 mar, 2018

Har precis gjort förstoring och lyft för 9 dagar sen. Är redan sååå himla nöjd! Blev verkligen över förväntan. Men ont har ja fortfarande, undra hur länge de ska spänna :) Se min profilbild för resultat än sålänge.
Gilla

jhojho

Kvinna ·

09 mar, 2018

hej sessanjl. wow de ser jättefina ut!
Gilla

snedstreck

Kvinna ·

19 apr, 2018

Jag har gjort ankarlyft och lagt in nya implantat för tre dagar sedan och jag tycker so far att det känns väldigt bra. Stelt såklart men inte orimlig smärta eller nåt sånt. Det enda jag upplever är att implantaten sjunkit ned med på utsidan än på insidan, men det tror jag också är helt normalt. Jag skulle ha gjort ett lollipop först men det ändrades till ankarlyft vilket jag är glad för, då jag har lätt tubulära bröst sedan innan. Det finns en bild upplagd i galleriet :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem