Hängis o slängis
Kvinna ·
Ankarlyft + förstoring 495 cc - 16 dagar *bild*
Tänkte uppdatera utvecklingen för den som är intresserad, brösten har verkligen sett hemska ut men det börjar bli bättre. Mitt högra bröst som var såå sjuuuukt svullet och spänt har börjat gå ner litegrann. Även blåmärkena har börjat blekna. Brösten är lite olika i både storlek och höjd men jag ser hoppfullt på detta och hoppas det blir fint när det läker, jag är medveten om att de var lite olika även innan. De har inte fått så mycket underpol, mer på ena - vilket gör att jag tycker de ser liiite ledsna ut men det kanske kommer.. Min vävnad har väl inte fördelat sig runt ännu.. Tog bort stygnen idag hos kliniken men vågade inte titta riktigt på hur ärren/såren ser ut, får jag så lov att göra ändå vid nästa tejpbyte när jag ska göra det själv för första gången.
Lägger upp en bild på mitt vidriga "ådernät" som jag haft på utsidan och insidan av det spända bröstet, som tur är har det börjat bli svagare i färg, bilden på det är för en vecka sen. Låter förebilden och 5-dagarsbilden också ligga med här så man kan se förändringen i samma inlägg =)
Är svårt att få en rättvis bild på färgen, så lägger ut en tagen med blixt och en utan. Jag tycker de ser bättre ut i verkligheten än på bild faktiskt =P Tycker underpolen blev mindre på bild också.. Kanske beror på hur man står.
Hoppas tiden går så läkningen snart är ett minne blott lite trist att vara så känslig 😇
80 F har jag tydligen i BH-storlek =) Får väl se om den förändras något tills efter man läkt färdigt.
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·

arigato
Kvinna ·

Hängis o slängis
Kvinna ·
Tack tjejer!
Ja jag ska inte studera dom så mycket nu, har ju börjat jobba nu igen så då har man inte riktigt tid med det på samma sätt som när man låg hemma hela tiden =P
Jag blev ju tvungen att ta ett blodprov för en vecka sen för att utesluta att svullnaden berodde på en infektion men det var lugnt, tur det.
Hon sa iaf idag sköterskan som tog bort stygnen att det såg ut att läka väldigt fint i snitten så de känns bra! Inga tendenser till att det skulle spricka upp eller så 👍
De där ser ju riktig fina ut redan! De där kommer bli toppen, GRATTIS 👍 Sluta studera brösten i minsta detalj för att leta upp fel som inte finns! De är grymma! 😛 Och WOW sicken skillnad!!! 🤭