Mammis
Kvinna ·
Ankarlyft+675cc framför - så jävla ont!
Hej tjejer, Hemma nu efter att Örjan på Proforma utförde ett ankarlyft på mig +satte in 675cc framför muskeln....och det gör så in i h*****e ont! Jag är supersvullen känns det som och det drar och sliter och bränner överallt och det känns som om imlantaten ska komma ut i armhålan där de sitter och trycker och trycker. Jag trodde nog inte att det skulle göra så ont när man har imlantaten framför muskeln men oh så fel jag hade :( Någon annan som kännt samma sak? Behöver jag vara orolig och när släpper den värsta spänningen? Och ska man lilla still så man inte anstränger snitten eller ska man röra lite på sig?? Usch detta är inget kul just nu och dessutom blöder jag lite från snitten då och då men det är kanske normalt? :(
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·

Mammis
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·

Mammis
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Låterbra det, inte bra för själen att oroa sig ionördan. Om det skulle kännas bättre för dig kan du även sätta ett par hårt ihopvikta strmpor som tillägg till gasbinderullen mellan brösten, det kan kännas skönade mé extra tryck ner mot bröstbenet. O ja! Försök koppla bort brösten ett tag så de får ha sin gång och förstätt att röra på dig. Krya på dig istället 😉

Mammis
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Använde själv strumpan 😉 Tycker det känndes bättre. Lycka till nu!
Wow! Jag vill se bilder 🤭Hoppas du kommer dela mé dig bara 😎
Ja, det låter som att du har en helt normal smärta. För mig var 3:e dagen värst, efter det blev det bara bättre och bättre. Se till att hållaigång kroppen så du inte stelnar till allt för mycket. Lättare promenader får igång din blodcirkulation bättre vilket relaterar till snabbara läkning och smärtan blir inte lika illa. Dock ska du inte överanstrända gid, sunt förnyft 😉
Grattis till dina ya bröst och jag hoppas allt ska gå bra för dig 👍