Cosmoskatten
Kvinna ·
Ankarlyft+förstoring 350cc 12 dagar!
Nu har det gått 12 dagar sedan min operation, halleluja! Det börjar arta sig så smått och ta form. Så långt känner jag mig nöjd, men mitt högra bröst är mycket mer svällt än det vänstra och är väldigt ömt. Det känns helt overkligt att ha ett par bröst med noll-häng 👍
Framifrån sett skulle jag gärna se att en aning rundare form ska komma, jag antar att hur mycket som helst kommer att hända under första halvåret. Dela gärna med er av er utveckling av framförbröst gällande formen som jag nojjar lite kring.
Kram CK
Sortera efter

tinkerbell1
Kvinna ·

Anonym användare

lajsa123
Kvinna ·
tycker de har väldigt snygg form för att vara 12 dagar gamla! kommer bli grymmma!!!

Cosmoskatten
Kvinna ·
Tinkerbell1: Tack för svar, då är det som jag misstänkte med svullnaden. Känns bra att inte vara ensam i det och att det är vanligt. Gällande formen så uttryckte jag mig lite otydligt ser jag, jag tycker att brösten tar en fyrkantig form upptill. Vet inte hur jag beskriver det närmare, förstår du hur jag menar? Blåmärken fick jag gott om, hua! har även bilder från dag 10 och då ser det ut som om någon har styckat brösten bokstavligen, väntade därför tills det värsta hade lagt sig. (Har väldigt lätt för att få det.)
Marey: Oh, vad spännande för dig! Det är helt underbart när det är gjort. Är såå lycklig över det. Jag hade mest ont första dygnet men med hjälp av smärttabletter var det helt ok. Efter dag 3 slutade jag ta tabletter mot smärtan, då jag ansåg att den var ringa 5 av en skala på 1-10. Nu dag 12 glömmer jag tidvis bort att jag är opad, hihi. Jätteskönt!! Jag får mest ont i ena ryggsidan och magen på samma sida av kroppen konstigt nog, måste nog undermedvetet spänna mig. Helt hanterlig smärta genom hela tiden tycker jag. Hur känner du dig inför op?
lajsa123: Tack vad gulligt av dig, ja nu längtar jag tills formen tar fart och blåtirorna försvinner.

tinkerbell1
Kvinna ·
cosmos det fyrkantiga upptill är säkerligen svullnad o vtska som kommer försvinna,skulle inte oroa mig för det alls utan låta tiden gå så kommer det bli fint,ser skitbra ut!

optimus
Kvinna ·
Sjuk känsla, med fasta, tighta bröst jag vet :D Grattis!! Kommer bli jättefint det där!!

tuttfis
Kvinna ·
Ni som opererats redan, hur lång tid tar det ungefär innan de slutar vara "fyrkantiga"?

optimus
Kvinna ·
Jag gjorde bara lolipoplyft, upplevde dem aldrig som fyrkantiga... men det tar väl tills ytan på ärret är läkt... anledningen till att de ser fyrkantiga ut beror ju ofta på tekniken man använder sig av när man syr...

Anonym användare

Anonym användare

stjärna84
Kvinna ·
spännande, de ser ju bra ut, ska själv göra samma op om 11 dagar,, har du haft mycket ont??

gagge
Kvinna ·
En till här som ska göra samma op. 13/6 e de min tur :-)

Anonym användare
Ser jättefint ut ju!
Superfint blir det,o jättefin form! Tror nästan alla inkl mig själv får ett bröst som är svullnare än det andra,dom säger ju att det är 2 operationer o de läker i olika takt...jösses vad blåmärken=) hoppas du fortsätter att läka fint...vad är det med formen du hakat dig på för jag ser inget konstigt alls.