Cosmoskatten
Kvinna ·
Ankarlyft+förstoring 350cc *bild*
Bröstresan startar NU! Bilden är 4 timmar gammal efter operation. Det känns!
I skrivande stund dag 2, smärtan har tilltagit. Hade otur på vägen hem från Linköping då det körde ihop sig med hämtning och en 2 timmars tågresa väntade framför mig ensam. Svimmade på perrongen. Blöder en hel del efter fallet, men allt under kontroll. Kommer löpande låta min utveckling ligga under denna tråd och komplettera med bilder, känslor, resultat.
Sortera efter

Cosmoskatten
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
Men herregud cosmoskatten! svimmade du...har du kollat så inget hände el hur föll du åååå stackars dig...det är så himla jobbigt att var ensam ibland,fick ju inte heller hjälp hem men gick bra som tur var.....håll dig nu stilla o läk tänker på dig många kramar!

guttan08
Kvinna ·
Men stackare 🙁 svimmade du på parrongen.. låter ju jätteläskigt... hoppas att allt är bra trotts allt!!!!
Kommer med spänning att följa din tråd 😀 Såg att du la i 350 cc har du tagit bort något från dina egna bröst?
Krya på dig!!!! Blir kul att se lite bilder sen. Kram

Masa
Kvinna ·
Strarkas du, jag förstår vad du menar... Jag åkte tågen oxå 2 timmar ensam o sedan en timme busresa efteråt.. Att vara ensam är inte lätt.. Hoppas jag klarar mig bra efter operationen som första gngen.

Cosmoskatten
Kvinna ·
Tinkerbell1: Tack för omtanken, det värmer! det var vidrigt att svimma. Så glad att jag inte stod nära perrongkanten. Fick hjälp av en kvinna vid fallet. Klev ombord och fick ligga i en kupé med benen högt. Vilar en del, men märker att smärtan avtar vid rörelse, så jag går omkring hemma en del. Ser att du har opas nyligen. Hur känns det? börjar smärtan avta? Kram CK
guttan08: Tack! det var vidrigt att tappa kontrollen. Men jag hade tur och föll inte illa. Japp, la in 350cc. Före ingrepp hade jag 75DD och Gunnar sa att efter lyftet var jag en liten 75C innan implantatet, så jag tror att jag hamnar rätt med storleken till min kropp. Han tog bort i princip halva bröstet, både hud och vävnad, det känns! Bröstgårdarna lyfte han 11 cm. Jag känner mig *smärt* kan äntligen se min mage, haha. Men tusan vad ooont. Bränner och drar i ena bröstet som tusan. Ser att du ska opas snart, vad spännande. Det är så himla bra hos Gunnar, har bara fint att säga om hela operationstiden. Kram CK

optimus
Kvinna ·

tinkerbell1
Kvinna ·
Ja cosmoskatten,idag på dag 5 är det inte alls så farlig längre,det där bännade o stickande o pilar liksom är nerverna som hittar tillbaka=) får man bort tejpen vid återbesöket optimus??? fy tusan vad skönt! tvättade håret själv o fönade det idag..börjar känna mig som en människa igen=) la upp en ny tråd med 5 dagarsbilder idag=)

tinkerbell1
Kvinna ·
Strarkas du, jag förstår vad du menar... Jag åkte tågen oxå 2 timmar ensam o sedan en timme busresa efteråt.. Att vara ensam är inte lätt.. Hoppas jag klarar mig bra efter operationen som första gngen.
Säg att du ska hem själv..jag blev erbjuden ett rum några timmar till om jag kände mig matt,dom är så gulliga alla=) egentligen ska man lämna ca 8.30 men hade fått stanna till 12

optimus
Kvinna ·

guldskor
Kvinna ·

Anonym användare
Men kära du, SVIMMADE, ingen lek! Åh, vilket elände!! :( Men vilken tur att snälla damen kunde hjälpa dig och att du fick återhämta dig lite på tåget! Lycka till nu med läkning och rehabilitering! Sköt om dig noga!!

Cosmoskatten
Kvinna ·

Anonym användare
Hej cosmoskatten!
Jag ska snart göra lyft+förstoring o velar fram o tillbaka med storleken, hur känns dina bröst? känns som stora,lagom, små? du hade väl lagt 350cc? funderar oxå på de men är rädd att de blir för små o att man ångrar sig sen.

Cosmoskatten
Kvinna ·
Hej ramina4! Mina bröst känns för tillfället stooora ;) som det känns nu blir de nog lagom med tanke på att jag inte är trådsmal. Jag har lagt 350 cc efter mycket velande. Startade med en tanke om 225cc och slutade på 350 som sagt.
Mitt utgångsläge var 75D vid op, efter ankarlyftet hamnade jag på en liten C-kupa, det togs bort både hud och vävnad. Och om jag får chansa nu så kommer jag nog hamna på en E-kupa. Mitt personliga mål var att inte tappa alltför mycket av min ursprungsstorlek, och att få fastare bröst som sitter högre. På måndag får jag äntligen se resultatet.
Jag velade in i det sista, innan jag somnade av narkosen bad jag min kirurg att ta mindre om jag skulle se ut som Dolly Parton när lyftet var gjort, vilket han lovade. Men tog ändå de större som jag sa var max vad jag ville ha med tanke på min längd och bröstkorg. Min bröstbredd var 13,5 och implantaten blev MP mellanprofil, ville ha med hög profil men då sa han att klyftan är svår att få rund och fin då implantatet blir smalare och jag ville inte gå upp i cc. Något ristest gjorde jag aldrig heller.
Hoppas du kommer fram till vad som är rätt för dig, om jag hinner ta bilder utan bandage nästa vecka kan jag PM:a till dig om du vill då jag ser att du är bronsmedlem ännu.
Kram CK

optimus
Kvinna ·
Åhh vad jag längtar tills du får upp bilder på dem :) Hur känns det med tejpen? börjar det bli jobbigt? :P

Masa
Kvinna ·
Jo, jag kommer att stanna lite längre, jag ringde o frågade för jag har ingen som kan vänta på mig.. Så är det, hoppas bara att det blir bra.
*puffar* hamnade visst längst ner fast inlägget är nytt.