bewi
Kvinna ·
Äntligen bilder på mina 580/630 uhp
Här kommer bilder på mina bröst!!! Är sjukt nöjd hitills :D
Tuve kollade till dom dagen efter och tyckte att vi fått ett ännu bättre resultat än vad han hade hoppats på så det känns sååå bra :D
Hoppas ni kan ursäkta min otroligt svullna mage ;)
Sortera efter

lalle
Kvinna ·

hempa
Kvinna ·
Det blev ju kanonsnyggt! Visst hade du tubulära innan? Hur kom det sig att du valde att operera dig på Citadell och inte Proforma?

bewi
Kvinna ·
Lalle: Tack!! hehe jaa jag hoppas att dom växer till sig liiite mer ;) mycket vill ha mer som man brukar säga :)

Anonym användare
jätte fina...
blir bättre sen när dem lägger sig så att du slipper ha dem under hakan:D samt när svullnaden lägger sig så blir dem mindre :) Man blir lurad av första dagarna och tror att dem är stora men när svullnaden försvinner så börjar man se exakta resultatet :)!

bewi
Kvinna ·
Hempa: Tack!!! :D jepp hade lite tubulära bröst innan, har mina förebilder i mitt galleri på min sida så du får gärna kika in där :)
Jag va ju på konsultation både hos Tuve på Citadell och Örjan på Proforma, men det känndes mycket bättre med Tuve. Örjan va supertrevlig och lyssnade på mina önskemål oxå men han ville inte lägga in mer änn 450/500cc och jag va ju ute efter att verkligen fylla ut min egen bröstvävnad och få stora fylliga bröst så då blev valet inte så svårt även fast jag skulle få framförplacering med Örjan. Såhär i efterhand känner jag att jag verkligen valde rätt är så nöjd med Citadell och Tuve :)
Man ska verkligen följa magkänslan när det gäller val av klinik och kirurg :)

bewi
Kvinna ·

Anonym användare
så lite så:D
mina boobisar är 2 veckor gamla och börjar redan få en rund form och skidbacke, otroligt snabbt har det gått:D

bewi
Kvinna ·
jezziez: Vad kul :) du får lägga upp lite nya bilder så man kan e utvecklingen ;) men bilderna du har ser jättefina ut perfekt storlek :)

Anonym användare
hehe om du hade C innan... jag hade B och la in 435 och jag har G kupa ^^ 70G

bewi
Kvinna ·

guldskor
Kvinna ·

bewi
Kvinna ·
Guldskor: Tack så mkt :D

Malin88
Kvinna ·
ser väldigt ffint ut! o de är bara 1 dag.
tror det va rätt val av storlek! passar dig jättebra och ser ut att fylla ut din egna vävnad bra :)

bewi
Kvinna ·
Malin: Tack ja jag tycker verkligen storleken blev perfekt :) hoppas bara på att dom trillar ner som dom ska nu ;)
du kommer nog få större än G :P
typ H-I kupa XD när dom väl lagt sig :)
fina GRATTIS :)