LadySS
Kvinna ·
Är 250 cc för lite? Är 174 cm lång - men smal
Jag har ångest över storleken som de flesta antar jag... Jag är lång, men väldigt smal. Jobbar en del som modell och vill inte hamna i "fel" fack samt att jag tränar väldigt mkt. Känns som en nätt förstoring är vad jag är ute efter, men samtidigt vill jag ju att det ska synas.
Har vart på konsultation tidigare hos Örjan, han föreslog mentor moderate profile 225 cc (114 mm) lr mentor MP 250 cc (117 mm) då jag vill ha en blygsam förstoring.
Men jag kommer nog operera mig hos Michael där jag nu har konsultation och op bokad i okt. Han går ju mer på känsla och viktigast för mig är en tät och fin klyfta, vilket jag även sa till Örjan. Så gissar hans mått stämmer ganska bra... Men de jag provade var moderate och jag vill ha moderate plus då dem är max fyllda. Kollar då på 250 cc med bredd 113 mm - smalare än de Örjan tipsade om, så lutar mer åt 275 cc med bredd 117 mm. Vill som sagt ha klyftan tät, men lite rädd för att de ska puta ut för mkt på sidorna med sistnämda. Tycker visserligen det är snyggt, men ripplingrisken blir väl större om de går utanför mina? Hur stor skillnad gör igentligen några mm hit och dit??
Vad tror ni? På bilden med kläder har jag 250 cc, helt ok tycker jag... Men kanske ska satsa på 275 cc??
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·

hösten2012
Kvinna ·
Jag kan inget om bredd osv utan kan bara säga vad jag tycker om bilden med ristestet...
Om det är en liten förstoring du är ute efter och det att du jobbar som modell osv så tycker jag att det ser jättebra ut.
Du ser ut att ha bröst utan att det blir "tuttigt". Med hänvisning till det du beskriver att du är ute efter så tycker jag inte du ska välja större.

LadySS
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Det är sant att snyggt utgångsläge ger generellt snyggare resultat. Det är även sant att om allt går som det ska kommer dina bröst se snarlika ut fast större 😉 Men jag förstår vad du menar med att jämna ut rumpan. har själv en mycket bred rumpa och känner mig mycket mer jämn när brösten matchar. Rumpan är fortfarande betudligt större än brösten men vill inte ha större bröst 😉

LadySS
Kvinna ·

via_dolorosa
Kvinna ·
Jag önskar dig lycka till! 👍 Hoppas man får följa dig. Jag tycker du ska tänka extra noga över placeringsfrågan!

Eva82
Kvinna ·
Jag tror inte att du bör ta större med tanke på vilket önskat resultat du beskriver. Det som ser diskret ut i linne kan se större ut naket eller i bikini, tycker jag. Du har väldigt fina bröst.

LadySS
Kvinna ·

Hallontossing
Kvinna ·
Vilket snyggt utgångsläge du har! Om jag var du, så hade jag nog inte gjort nåt men jag antar att du har bestämt dig och vet vad du vill🙂
Det enda tipset är väl att de ska stämma överens med dig egen bröstbredd - och det har jag ju redan sagt tusen ggr så. Kika i implantatslistorna och jämför med din egen bröstbredd, sen tuta och kör.

LadySS
Kvinna ·

LadySS
Kvinna ·

Mammis
Kvinna ·

chattis
Kvinna ·

LadySS
Kvinna ·

sandruw
Kvinna ·
Jag har samma matt som dig och lika lang. Jag la in 350cc av orjan.. du kan se pa mina bilder hur det vart :) jag skulle tillomed kunnat lagga in mer nu.. for nar svullnaden gar ner sa blir de mindre igen.. sa mitt tips e att lagga in den storre valet du hade. det kommer inte bli en fejklook med sa lite cc :) lycka till!! kram

sandruw
Kvinna ·
sen sa .. nar du testar implantaten sa ser det alltid mkt storre ut en vad de blir.. :)

sandruw
Kvinna ·
sen sa .. nar du testar implantaten sa ser det alltid mkt storre ut en vad de blir.. :)
250cc till din längd kommer bli väldigt diskret, det jag funderar lite över är om den smala bredden vekrligen kommer ge dig en tajtare klyfta. Är själv 176 lång ocg har 14,5cm breda implantat. 11,7cm är mycket smalare men du kanske är mycket smalare över din bröstkorg än mig. Snygga bröst du har föresten, ett riktigt drömmläge, de kommer bli skit snygga. dock tycker jag de är så fina så jag skulle inte operera om jag hade haft dem 😉