Välkommen till nya Plastikoperationsforum

carolinek
Kvinna ·
08 aug, 2025
Är 260 cc stort?
BröstförstoringHej! Jag har blivit rekommenderad Ergonomix 2, 260 cc, mini och trodde det var ett litet implantat men när jag söker på bilder på den här sidan ser alla superstora ut? Är 260 cc stort? Min läkare rekommenderar inte mindre pga min bröstbredd på 12,5 cm. Jag vill egentligen ha så små som möjligt - lite utfyllnad. Nu har jag en urammad A-kupa.
Sortera efter

Fågelkvitter
Kvinna ·
14 aug, 2025
Hej! Låter som att vi har liknande målbild, ville också ha naturliga och relativt små bröst. Jag satte in 200cc, kika gärna på min bild, kände själv att det hjälpte mig att titta på andras bilder för mitt beslut. Vad som sen blir bäst för dig blir ju väldigt subjektivt och beroende på dina utgångsförutsättningar :).
0 Gilla

Noellle
Kvinna ·
16 aug, 2025
Hej! Så längesen jag var online här (10 år sedan op) men såg ditt inlägg och vi verkar vara väldigt lika i storleken. Jag är supernöjd med storleken, de känns alldeles lagom. Inte för stora och inte för små. Har BH storlek 65E. Ska du operera bakom muskeln försvinner lite av storleken också (jag har framför muskeln). Kika gärna på mina bilder, skulle säga att mina bröst ser samma ut idag. Älskar dem!
0 Gilla

carolinek
Kvinna ·
16 aug, 2025
Tack snälla för ditt svar! Dina ser jättefina ut men E-kupa låter väldigt stort!! Trodde jag skulle få typ stor B. Gah förvirrad!
0 Gilla

behöveehjälp
Kvinna ·
16 aug, 2025
Hej!! Jag har motiva ergonomix 260cc corse profil, gjorde de 2 månader sedan och är såååå nöjd !!! Verkar inte som att man kan skicka bilder här tyvärr men är så nöjd med storleken. Hade knappt 70A innan och är mätt till 70D i intimissimis bh men de har ju mindre stl än andra, men är otroligt nöjd???
0 Gilla

behöveehjälp
Kvinna ·
16 aug, 2025
Laddade upp en bild nu på min sida, 260cc bakom
0 Gilla