Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Hjördis89

Hjördis89

Kvinna ·

Är 260cc för stort för mig?

Bröstförstoring
Jag är rädd att jag kommer att ta förstora implantat för min kropp? Är 260 stort för mig som är 158cm och väger mellan 46-47 kg?
Har nu knappt en a-kupa och är rädd att min kropp inte kommer kunna hantera 260... =/ Tacksam för all hjälp jag kan få.. Ni märker nog att man börjar blir nervös... ;)
24

Sortera efter

83Tina

83Tina

Kvinna ·

Vi har samma längd och utgångsläge, vi hade samma vikt men jag har visst lyckats lägga på mig lite 😉 Jag tog 350cc. Finns bilder på min sida. Många av dom som har runt 250 ser det jätte bra ut på.
Gilla
Hjördis89

Hjördis89

Kvinna ·

Jag ser att du hade perthese innan du bytte till mentor.. Varför valde du mentor inför den nya op? Tycker det är jätte svårt att veta vad man ska välja.  Många här på forumet skriver att perthese tappar formen. vad upplevde du med dina första? Rekomenderar du att jag tar mentor direkt?

/ Hjördis
Gilla
pean

pean

Kvinna ·

Vad är det för skillnad mellan mentor och perthese? Mjukhet? För- och nackdelar?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Hjördis89 skrev:
Jag ser att du hade perthese innan du bytte till mentor.. Varför valde du mentor inför den nya op? Tycker det är jätte svårt att veta vad man ska välja.  Många här på forumet skriver att perthese tappar formen. vad upplevde du med dina första? Rekomenderar du att jag tar mentor direkt?

/ Hjördis

Är det mig du menar? :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem