Tina89
Kvinna ·
Är 375 cc för stort proportionerligt?
Är 375 cc högprofil motiva ergonomix för stort för mig som är liten och nätt? Vill att det ska se naturligt ut. När jag tittar på bromsbilder ser det så olika ut. Någon med 225 cc har jättestora bröst, medan nån annan med 425 ser helt naturlig ut och inte alls för stora. Hur ska jag tänka?
Sortera efter

lisajoss
Kvinna ·

bebeez
Kvinna ·

Bun11
Kvinna ·

Exotic
Kvinna ·

Mysen85
Kvinna ·

KimLand99
Kvinna ·

Tina89
Kvinna ·

Tina89
Kvinna ·

Tina89
Kvinna ·

Mysen85
Kvinna ·
Åh! Har du bilder före/efter? Jag är helt inne på att ta 300 eller 320 cc demi nu!

Bellie
Kvinna ·

Lua31
Kvinna ·
Jag är 158 och väger 52. Hade en trött 70a innan och la i 320 demi. Har nu 70DD/70e. Jag trivs med min nya storlek och formen är väldigt fin, passar mig kropp bra men jo visst märks det att jag opererat de :)

Alfen
Kvinna ·
Jag är 158 och väger 52. Hade en trött 70a innan och la i 320 demi. Har nu 70DD/70e. Jag trivs med min nya storlek och formen är väldigt fin, passar mig kropp bra men jo visst märks det att jag opererat de :)

Mysen85
Kvinna ·
Dina var jättefina!
Vad menar du med trött 70a? Hur var dina före operation?
Jag har ammat 2 barn, en kirurg sa att jag behövde bröstlyft med en annan sa att jag inte behövde det!
Mina är väl kanske inte "hängiga" men ena bröstvårtan pekar mer neråt än andra efter barn nr 2. O mindre fyllighet, fast inte helt tomma heller.

Mysen85
Kvinna ·
Dina var jättefina!
Vad menar du med trött 70a? Hur var dina före operation?
Jag har ammat 2 barn, en kirurg sa att jag behövde bröstlyft med en annan sa att jag inte behövde det!
Mina är väl kanske inte "hängiga" men ena bröstvårtan pekar mer neråt än andra efter barn nr 2. O mindre fyllighet, fast inte helt tomma heller.

Mysen85
Kvinna ·
Mysen ja tycker dina va väldigt graciösa och fint gjorda! Man kan inte se till 100% att de är opererade man kan bli lite fundersam på om du föddes med naturligt fina tuttar :)

Linnea
Kvinna ·