Lady_Cazz
Kvinna ·
Är 440 cc uhp väldigt stort på mig?
Hej! Jag är inne på 440 cc uhp Motiva Ergonomix. Har bilder på min profil här då jag provar dessa implantat i BH. Är dock orolig över att det kommer bli groteskt stort :) Vad tycker ni? Passar det min kropp eller kommer jag se plastikopererad ut? Jag är ganska liten i kroppen. Provade även 410cc uhp. Fördelen med att gå upp lite i stl till 440cc är att de implantaten är bredare och jag vill gärna ha ett smalt mellanrum mellan brösten. Min bröstbredd är 11,5 och implantaten 440 cc är lika breda. Vad tror ni? Bra val eller är jag ute och cyklar? Vill gärna vara "tuttig" men utan att vara överdrivet storbystad. Bilder i min profil :)
Sortera efter

Januari2011
Kvinna ·

Therese87
Kvinna ·

Lady_Cazz
Kvinna ·
Jag tycker att du ska välja 440 cc, det ser riktigt bra ut på bilderna. Dock ska du ju gå på din magkänsla, vilket jag tyvärr inte gjorde och tycker att mina blev lite för stora. Jag är 160 och väger 49 kg, jag har 550 cc Course och önskar att jag hade valt 100 cc mindre....

hallonsmurf
Kvinna ·
Jag har precis dessa ;) dock så var jag helt platt ifrån början och det är ju inte du. Jag tror att det kommer att bli jättesnyggt på dig :) Jag upplever mina som ganska lagom, inte alls särskilt tuttiga. Lätta att dölja men även lätta att framhäva

Januari2011
Kvinna ·
Jag tycker att du ska välja 440 cc, det ser riktigt bra ut på bilderna. Dock ska du ju gå på din magkänsla, vilket jag tyvärr inte gjorde och tycker att mina blev lite för stora. Jag är 160 och väger 49 kg, jag har 550 cc Course och önskar att jag hade valt 100 cc mindre....
Åh... jag blev också rekommenderad 550 cc uhp av Johan Nordquist! Tänker dock att det hade blivit alldeles för stort. Johan Nordquist lägger alltid på rejält med cc har jag fått intrycket av. Han verkar gilla att göra stora bröst:) För mig står det mellan 440 och 410 cc

Lady_Cazz
Kvinna ·
Jag har precis dessa ;) dock så var jag helt platt ifrån början och det är ju inte du. Jag tror att det kommer att bli jättesnyggt på dig :) Jag upplever mina som ganska lagom, inte alls särskilt tuttiga. Lätta att dölja men även lätta att framhäva

Lady_Cazz
Kvinna ·

Therese87
Kvinna ·

claudia2017
Kvinna ·