Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
boobieloobie97

boobieloobie97

Kvinna ·

Är 500 CC FÖR stort?

Bröstförstoring

HEJ kompisar! Står i valet och kvalet mellan diverse storlekar och gud så svårt det är. På konsultationen kändes 450 cc bra så kirurgen vill lägga in 500cc. Detta tycker jag dock känns väldigt stort då jag redan är en B-kupa.. Men han säger att jag kan ”bära upp det” med min längd. Jag vill dessutom ha en fin klyfta och då är breda implantat viktigt. Vad tycker ni? Vill inte bli tjejen med två bollar liksom.

8

Sortera efter

Buppie

Buppie

Kvinna ·

Man lägger alltid in lite större implantat än vad man tycker när man testar för att lite försvinner, sen kommer lite av din egen vävnad tas bort. Så var 450 cc bra kommer 500 cc bli utmärkt, tror jag!
Gilla
Amrezy

Amrezy

Kvinna ·

Till din längd tror jag absolut inte 500cc blir för stort. Örjan är ganska (i mitt tyckte) ”försiktig” med storlek så litar på hans omdöme! Lycka till :)
Gilla
boobieloobie97

boobieloobie97

Kvinna ·

Tack för svar hörrni!! Är verkligen supernojjig men hoppas att 500cc kommer att se proportionerligt ut!!
Gilla
TyTy

TyTy

Kvinna ·

Hej! Jag tror som de andra, med din längd kommer det nog inte bli för stort. Och lite "försvinner" vid bakomplacering också vilket Örjan som regel föredrar som placering. När ska du göra?
Gilla
Jela

Jela

Kvinna ·

Jag är i precis samma situation som dig! Dock med större implantat. Jag testade 650 cc vilket kändes bra, men han tyckte att 725 cc skulle bli bättre på mig. Livrädd för att det ska uppfattas som för stort. Men tänker att jag ska testa på nytt när jag åker dit för op.
Gilla
Annie87an

Annie87an

Kvinna ·

Hej Jag velade också mellan 450 cc o 500 cc, men beslutade mig för 500 cc. De är så liten skillnad. Var livrädd att 500 skulle vara för stort o att jag skulle ha bollar som stod ut på sidorna...Men icke, måste säga att jag hade förväntat mig att dom skulle vara större än dom redan är. Det är bara tio dar sen jag opererade mig. Gå på känslan o på va din kirurg säger,de blir säkert super!
Gilla
B-ruden

B-ruden

Kvinna ·

Jag är 151cm och väger 55kg och jag la in 500cc hp motiva igår ? Är supernöjd. Även om jag är kort ut så ser det inte konstigt ut, är supernöjd med storleken! Lite rädd för hur det kommer se ut i bikini eftersom jag inte sett mig själv naken än, men mycket går att trolla med rätt klädesplagg ?
Gilla
Mimmi94

Mimmi94

Kvinna ·

Jag är 170 cm lång och väger runt 70 kg. Jag har 375 cc och har en F-kupa. Hade en B-kupa innan. Så du har att jämföra med. Opererades av Örjan :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem