Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

är 500 för litet?

Bröstförstoring

Kan inte bestämma mig om 500 är för litet för mig? Vill inte vakna upp och det är för litet?

22

Sortera efter

Smileon

Smileon

Kvinna ·

500 är verkligen inte litet, men det beror ju helt på vilket resultat du vill ha. Hur vill du att det ska se ut?
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Jag är 168 och runt 80-85 kilo. Har 595cc Jag vill ju ha runda stora men blev inte riktigt så :/ Beror ju lite på hur stora du har nu innan oxå, jag hade ju typ nada.
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Jag vill ha runda, ganska stora. Men bilder jag sett så ser det inte så stort ut, jag vill att det ser delvis naturligt ut men samtidigt runda utstickande.... hmmm.. mer är fakehållet. Sen har jag valt hög profil så det gör väl lite också..
Gilla
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

Om du vill ha mera åt fake "looken" så ska du def ta i mer än 500cc :)
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Jag är längre än du men väger mindre och la in 560, tror det kommer att bli perfekt på mig. Inte litet, men inte stort och uppenbart fejk. Vill du att de ska få folk att tänka "wow, stora" med dina mått skulle jag nog välja mer.
Gilla
prisma

prisma

Kvinna ·

Jag har 510cc och tycker inte att det ser stort ut med kläder på.
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Vill ju inte ha lagomt, vill ha stort! Så det lär nog bli mer! Men hittar inga bra bilder. Hoppas på silvring snart!
Gilla
9April

9April

Man ·

Ja hade nog tagit större. Runt 600 med din längd o vikt. Ja har 550 o ska ha större snart. E man lång o inte pinnsmal så ser inte tuttarna så stora ut. Är man kortare så e det annorlunda. Ser det inte stort ut nu så lär det inte göra det sen heller.
Gilla
MissCharlotte

MissCharlotte

Kvinna ·

Jag har några bilder som inte är silver, på min sida. 
Hade 700cc i innan.
Men dock är jag ganska mycket kortare.
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Ja precis, ungefär som dina är jag ute efter! Vill att det ska synas
Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Min läkare fick in 595 på första operationen. Så tänk på att du kan få behöva mer än en operation. Eller har läkaren sagt nåt om hur mycket han tror att han får in?
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Det skulle inte vara några problem sa dom, jag är rätt bred i det området och har eget bröst som kan fylla bra!
Så det oroar inte mig, vi kollade på implantat upp till 650, men just då kändes 500 lagomt och bra, men jag börjar tveka, det känns som att det kommer vara för 'lagomt' och litet i vissa fall. 550 lutar det åt, alt. pröva en 600 på op-dagen. Jag ska ringa kliniken imorgon och dividera med dom. Verkar vara många som tycker brösten är för småa när dom vaknar från narkosen.. Jag vill ha känslan av stora brön när jag vaknar ;)

Gilla
sussipussi

sussipussi

Kvinna ·

Aha fasiken vad bra.. Då hade jag kört på minst 600. Se på mina.. Ser ut som vanliga och göms i kläder :( Och jag har 595cc bakom muskeln extra hög runda
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Jag är ju så ny på allt det här, så när jag kom på konsultation så trodde jag typ 425 var bra och att jag ville ha en D-kupa, men fick helt andra direktiv. Så för mig låter 600 så jäkla stort, och jag är ju inte silver så kan ju inte se så mycket bilder men jag har ju två veckor på mig så jag hinner nog komma på något vettigt. Vill att det ska se pampigt ut :p
Gilla
tiesta

tiesta

Kvinna ·

Jag har 500 och är kortare än dig. Mina ser naturliga ut på min kropp som är mullig. Tror definitivt du behöver mer för att få den "stora" känslan, jag själv tycker ibland att mina är för små. Så kör på bara :) Testa med ris- eller vattentestet hemma med lite större under tiden du väntar på att få testa implantat igen :)
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

500 låter stort men till din längd blir de inte jätte mycket ;) tycker du ska ta MINST 500. :) fast vill du ha som hon på din avatar bild?
Gilla
Glossygi

Glossygi

Kvinna ·

Tycker absolut du ska ta mer än 500, jag har 500 och är bara 162 och jag hade gärna tagit större
Gilla
vintervacker

vintervacker

Kvinna ·

Lovelilive Ser att du ska opa dej hos Anders? Kommer också boka in mej där snart. :-) Vilken placering har du tänkt? På min konsultation kom vi fram till 500cc bakom på mej, men jag velar nu om det kommer bli groteskt. Är ju till synes inte så stor. Men jag vill också ha fyllig hylla, dock inte så den hälsar först. ;-) Skulle också rekommendera ristestet. Men det är skitsvårt med storleksfrågan. Alla får ju så olika slutresultat beroende på grundhyddan. Känner du dej trygg med Polarkliniken?
Gilla
Smileon

Smileon

Kvinna ·

Det verkar som att precis alla här på forumet som varit på konsultation på Polarkliniken blir föreslagna 500cc. Undrar om det är deras standard...
Gilla
Lovelilive

Lovelilive

Kvinna ·

Det ska jag pröva tiesta! :)

Ja precis hos Anders :) Det är inte bestämt men jag tror det blir bakom :)
Ja det är samma här! Som det låter så är ju inte 500 så stort, men för mig när jag testade de inlägget i bhn där så kändes det tungt och stort :s men nu vill jag ha mer! Jag har hyffsad hylla redan innan, men det känns som det hindrar lite för att få fakelooken..

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem