Gustavs-offer
Kvinna ·
Sortera efter

Vonkan
Kvinna ·

Evylynn
Kvinna ·

Simme
Kvinna ·
Hej nä de e inte tungt hade de med min första operation å nu har jag 725

Vonkan
Kvinna ·

Gustavs-offer
Kvinna ·
Hej nä de e inte tungt hade de med min första operation å nu har jag 725

Gustavs-offer
Kvinna ·
475 och det är inte tungt och med 500 skiljer det ej mycke , men pga av kroppen så ville inte min kirurg ta mer. Man bör tänka på kroppens uppbyggnad också när man väljer inplantat. Jag är nöjd att kirurgen tog hänsyn till min kroppsbyggnad

Vonkan
Kvinna ·

Gustavs-offer
Kvinna ·
Titta på mina bilder svårt att säga hur mycke de e lr så får du gå på en konsultation och titta på ett inplantat med 500

Vonkan
Kvinna ·

Gustavs-offer
Kvinna ·
Nej absolut inte

Tessie_91
Kvinna ·

Vonkan
Kvinna ·

Gustavs-offer
Kvinna ·
Jag har 500cc och upplever de inte tunga eller så. Tycker de känns lagom i storlek/vikt. :)
Tror det är viss skillnad att hålla i ett implantat i handen mot hur vikten på implantaten känns i kroppen också, eller vad man ska säga :P

Gustavs-offer
Kvinna ·
Men de e svårt att säga hur stora dom va kolla mina bilder å nej ingen stirrade

Gustavs-offer
Kvinna ·
Jag har 500cc och upplever de inte tunga eller så. Tycker de känns lagom i storlek/vikt. :)
Tror det är viss skillnad att hålla i ett implantat i handen mot hur vikten på implantaten känns i kroppen också, eller vad man ska säga :P

Simme
Kvinna ·

Gustavs-offer
Kvinna ·
Vilka bra frågor ni ställer .. sitter nyfiket och väntar på svar .. haha!

Simme
Kvinna ·
Kul att mina frågor uppskattas.
[/ Ja men ibland ställer personer frågor som man själv kanske inte tänkt på och får ”just ja”-känsla de är intressant osv :)
Gustavs-offer
Kvinna ·
Kul att mina frågor uppskattas.
[/
Ja men ibland ställer personer frågor som man själv kanske inte tänkt på och får ”just ja”-känsla de är intressant osv :)

Tessie_91
Kvinna ·
Känns implantaten större och tyngre när du höll dom i handen? Tycker du att storleken stämde överens med när du testade implantaten i bh:n? eller blev dom större eller mindre i verkligheten? Är dom iögonfallande stora? vilken storlek hade du valt idag?
Visar 1 till 20 av total 21 objekt