Tamagucci
Kvinna ·
Är 500cc för stort?
Hej. Ska operera mig om tio dagar. På konsultationen testade jag med 500cc. Kommer det bli för stort då jag har 75B nu? Är ju lång, 178cm. Jag vill ju inte att det ser alldeles för fejk ut, men vill ju ändå att det ska bli stora bröst. Det är hp och kommer sitta bakom muskeln.
Sortera efter

Ellie1
Kvinna ·

Tamagucci
Kvinna ·

Ellie1
Kvinna ·
Jag drar nu 70E i bh-storlek men fyller inte alls ut på ovansidan längre efter viktnedgång.. när dom väl är på insidan och man har bakom muskeln försvinner lite också skriver många, typ 50cc,, så många önskar att dom valt större från start oftast hehe
Jag blev medlem väldigt sent jag med men efter att ha uppfyllt villkoren för att snabbare bli silvermedlem lyckades jag igår kväll bli silvermedlem och kan äntligen se bilder :)

Tamagucci
Kvinna ·

gamerdream
Kvinna ·
jag har oxo 75b-c i vandliga fall och kommer lägga in + lyfta 510cc. jag tror de kommer bli stort, men det är det jag vill. så det beror ju på vad du vill åstakomma. jag tycker stora bröst är supersnyggt.

Carolajna_80
Kvinna ·

gamerdream
Kvinna ·
jättesant.
motiva ergonomix 510cc uhp har jag valt. är sååååå excited!! :D

Tamagucci
Kvinna ·
Jajag vill ju klart ha ett märkbart resultat och ganska stora, men det behöver inte se överdrivet ut liksom om du förstår vad jag menar.. :)

Rydelion
Kvinna ·

495cc
Kvinna ·

tyson
Kvinna ·

Tamagucci
Kvinna ·

Tamagucci
Kvinna ·

tyson
Kvinna ·

Tamagucci
Kvinna ·
Skönt att höra! Både längtar och är helt förskräckt inför operationen, haha. Sitter och letar bhar och bikinis för fullt redan!

PeaceFrog
Kvinna ·
Jag ska(troligtvis) operera mig hos Johan på Bellakliniken den 1 juni. Har dock inte varit på konsultation än. Är jättenyfiken på att höra från dig sen vad du tyckte om storleken osv! :) Funderar på att lägga in mellan 500-600 cc beroende på vad Johan säger. Vill gärna bli av med mitt breda mellanrum jag har just nu...

Tamagucci
Kvinna ·
Jag ska(troligtvis) operera mig hos Johan på Bellakliniken den 1 juni. Har dock inte varit på konsultation än. Är jättenyfiken på att höra från dig sen vad du tyckte om storleken osv! :) Funderar på att lägga in mellan 500-600 cc beroende på vad Johan säger. Vill gärna bli av med mitt breda mellanrum jag har just nu...
Ja, jag lovar att uppdatera tråden när jag opererats!

Saram88
Kvinna ·
Om jag hade varit osäker på storlek hade jag gått på det större alternativet, det är lätt att man vänjer sig fort med sina nya bröst:)

Tamagucci
Kvinna ·
Om jag hade varit osäker på storlek hade jag gått på det större alternativet, det är lätt att man vänjer sig fort med sina nya bröst:)

Betsii
Kvinna ·
Tycker det är så svårt med storlekar, på vissa bilder kan 400cc se gigantiskt ut på en person och en annan kan ha 700cc utan att det ser för stort ut..