hejsan
Kvinna ·
Är 600cc för stort?
Hej! Jag var på min konsultation idag och det jag hade tänkt mig var 450cc - men vi slutade på 600cc och bokade in operation 27 januari. Jag tycker 600cc samt 75G låter stort men när jag provade implantaten i en sport bh på kliniken kändes det otroligt bra och såg proportionerligt (stavning) ut då jag är lång och har rätt breda höfter. Vill inte att det ska se onaturligt ut?! Men som sagt det såg ju bra ut och kändes bra där..?...
Är det någon här som har 600cc som kan berätta hur det känns? Vad tror ni?
Mvh förvirrad kvinna haha 😉
Sortera efter

Anonym användare
Tänk inte på bhstorleken utan mer hur det ser ut till din kropp. Gissar att det kommer se ut som en D-kupa, sen vad det står på lappen i bhn är en helt annan sak. Jag har 540hp allergan vilket motsvarar ungefär mentors 600hp. Jag är kortare än dig, också ganska bred eller mer muskulös och kan bära upp brösten så kör på :)
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Det kanske låter stort men om det såg bra ut och kändes bra till din kropp så är det det du ska gå på och inte siffror.. Du är ju hyfsat lång och det är så himla olika på kroppar hur olika volymer blir.. Kändes det proportionerligt (stavning rätt :) ) så kör på det.. :)
Gilla

hejsan
Kvinna ·
Tack för svaren, känner mig säkrare nu! :)
Gilla

Ophelia
Kvinna ·
Du är modig hejsan som vid enbart 18 år tar detta steg. En annan har väntat halva livet ;).
Du får lita på att kirurgen väljer det som passar dig och har din ålder i åtanke så det inte blir något du ångar.
Jag ska sätta in 325 cc, men jag vill ju endast ha stor B eller liten C för att få en fin siluett.
Lycka till!!🙂
Gilla

Sissy
Kvinna ·
tin skrev:
Tänk inte på bhstorleken utan mer hur det ser ut till din kropp. Gissar att det kommer se ut som en D-kupa, sen vad det står på lappen i bhn är en helt annan sak. Jag har 540hp allergan vilket motsvarar ungefär mentors 600hp. Jag är kortare än dig, också ganska bred eller mer muskulös och kan bära upp brösten så kör på :)
Gilla

Sissy
Kvinna ·
Hejsan! Tror nog inte 600 kommer se för stort ut på dig, så som du beskriver din kroppsform. Jag provade själv 700cc på konsultationen i en sport bh och tyckte inte alls det kändes stort!
Gilla

Anonym användare
Sissy skrev:
tin skrev:
Allergan mäts i gram och inte cc som mentor. Måtten skiljer lite därför. Tex så är 415hp allergan lika stora som 450cc hp mentor i måtten. Mina släta 540hp allergan är lika breda som mentors 600hp men har några mm mindre put. Jämför måtten på 700 uhp (släta eller text, brukar skilja lite) allergan mot mentors produktkatalog så ser du hur stora implantat det motsvarar i det märket :)
Gilla

hundralapp
Kvinna ·
Jag har 550cc i högra och 600cc i vänstra, tycker inte alls det är för stort! Så tror de blir bra på dig. Nästan så jag vill ha större ^^
Gilla

Lindi
Kvinna ·
Hej, jag har dina mått och har 600cc i det största implantatet. Det är stort, en man vänjer sig snabbt. Det ser fint ut till min längd och vikt. Kolla mina bilder om du vill se hur det kan se ut på dig. De är något större idag då bilderna är från början av operationen. :D
Gilla

hejsan
Kvinna ·
Åh tack! Det ser ju jättebra ut, precis sån storlek som jag är ute efter. Känns ju jättebra nu att jag inte valde mindre! :)
Gilla

Smileon
Kvinna ·
Jag har ungefär dina mått och la in 560 (hade inget innan). Har du lite kurvor så kommer det inte se jättestort ut. Missförstå mig rätt, de är ju rejäla doningar, men med mina höfter ser de inte gigantiska ut. :D
Gilla

stjärnan82
Kvinna ·
Passar det din kropp så kör på detta, mina 450 ser inte ut som. 450 på mig.. Känns det bra så kör ....
Gilla