Licka
Kvinna ·
11 feb, 2014
Är 610cc stora implantat? Är rädd att dom ska bli för små..!
Hej i Mars ska jag byta ut mina 525cc implantat. Läkaren vill inte lägga in större pga av att han vill att ärren ska läka fint. Han kommer att göra ett "ankarlyft" och lägga implantatet under muskeln. Jag vill ju ha ganska stora bröst och är nu rädd att 610cc kommer att bli för litet.. Är det någon som har 600cc och uppåt som vill dela med sig av vad ni tycker om storleken på era bröst?
Sortera efter

Jinne
Kvinna ·
18 feb, 2014

girlie
Kvinna ·
18 feb, 2014

Licka
Kvinna ·
18 feb, 2014
Hej! :) Läste i en annan tråd att detta ska bli din tredje operation? :) Jag har själv gjort två stycken och funderar på en tredje. Just nu har jag 550cc bakom muskeln, som jag trodde skulle bli stort. Tyckte dom kändes stora i början med, men nu ångrar jag att jag inte gjorde ännu större faktiskt. :/

Licka
Kvinna ·
18 feb, 2014

Jinne
Kvinna ·
18 feb, 2014
jag har också lagt runt 77 tusen på mina bröst. :/ ändå tycker man fortfarande att dom är små. :( haha! vill ju gärna göra en tredje operation, men vet inte om man ska göra det eller inte faktiskt. :P

Jinne
Kvinna ·
18 feb, 2014
Hur mycket har du lagt ut än så länge då? :P jag funderar på vad det kan kosta mig att göra en tredje. Betalar du fullt pris för den tredje eller får du lite mer nedsatt pris? har du bara gjort förstoring eller lyft med? :)
Jo, jag känner samma sak att mina har krympt, men alla andra tycker att det är onödigt att göra en till och att dom är stora. :P men så känner inte jag. tycker inte alls dom ser speciellt stora ut faktiskt, bara ibland. :( haha

Wonderwoman
Kvinna ·
19 feb, 2014

Wonderwoman
Kvinna ·
19 feb, 2014

Licka
Kvinna ·
19 feb, 2014

opfeb2014
Kvinna ·
19 feb, 2014

9April
Man ·
19 feb, 2014

Licka
Kvinna ·
19 feb, 2014

Licka
Kvinna ·
19 feb, 2014

9April
Man ·
19 feb, 2014

Licka
Kvinna ·
19 feb, 2014

Jinne
Kvinna ·
19 feb, 2014
Licka; Haha ja, lite kul faktiskt :P Tycker det känns skönt att jag inte är ensam om att vilja göra en tredje operation med. :P Oj, vad mycket :/ Min första kostade 56.500 kr, och då satte jag in 375cc + lyft. Men efter den operationen var jag inte nöjd alls. dom var små och hängde fortfarande. grät och var helt förtvivlad. :/ Fick göra om allt, men då betalade jag bara 21.000, eftersom det hade blivit fel lixom. :/ Skulle bara betalat för korrigering först på något på 2.000, men eftersom jag också ville ha större inlägg så blev det 19.000 mer att betala. :P Satte då in 550cc. :) Är nöjd med dom nu så sett, men hade gärna velat ha ännu större!!! :/ haha. Hoppas jag också kan få rabatt då ;) vad är det för operationer du har gjort? :D *nyfiken*

opfeb2014
Kvinna ·
19 feb, 2014

9April
Man ·
19 feb, 2014

Anonym användare
19 feb, 2014
Jag har 610g släta allergan extra hög, det är väl ungefär som 650 cc mentor.

girlie
Kvinna ·
19 feb, 2014
Hej! :) Läste i en annan tråd att detta ska bli din tredje operation? :) Jag har själv gjort två stycken och funderar på en tredje. Just nu har jag 550cc bakom muskeln, som jag trodde skulle bli stort. Tyckte dom kändes stora i början med, men nu ångrar jag att jag inte gjorde ännu större faktiskt. :/