Kim K
Kvinna ·
29 jan, 2022
Är 650 cc för stora implantat?
Bröstförstoringhej, jag har varit på konsultation för en mommy makeover. Jag vill lyfta brösten men vill samtidigt behålla storleken jag har nu. Kirurgen tyckte att jag skulle byta ut mina 535 cc till 650 cc för ett önskat resultat. jag gillar ju stora bröst men kan det bli FÖR stort? jag förstår att det inte finns ett rätt eller fel, eller ett korrekt svar, men jag undrar om det är någon som gjort denna storlek och hur ni i så fall upplever storleken?
Sortera efter
620cc
Kvinna ·
01 feb, 2022
Jag hade bytt ut till större.
Jag hade 380 cc men de hade blivit trötta efter 2 graviditeter.
Nu 12 år senare Lyfte jag brösten och ville behålla storleken. La då in 620 istället. Det försvinner ju alltid egen vävnad när man lyfter.
Tror du kommer känna att de blir for små annars.
Lycka till med ditt val! Och egentligen så är det ju inte jättemycket som skiljer men man vill ju känna att man valt rätt.
Gilla
Kim K
Kvinna ·
01 feb, 2022
tusen tack för svar! behövde få din feedback :) du har nog rätt. jag försöker kolla på bilder och jämföra vad jag tycker ser stort ut och kommit fram till att jag gillar ju stora bröst och de som gjort över 550 cc tycker jag har en storlek som skulle passa mig så jag kommer att köra på 650cc. Tack igen! :)
Gilla