Anonym användare
Är det någon som gjort 225cc på 70/75 a-b som vet ungefär hur stort det blir?
Jag ska göra en operation på Proforma om några dagar och undrar om det finns någon som har ungefär samma storlek som jag som kan beskriva ungefär hur det kommer att se ut. De "påsar" man provade med gjorde inte alls att jag förstod hur jag kommer att se ut, tyckte jag. Jag har största förtroende för Örjan Gribbe som ska operera, men jag skulle verkligen vilja se bilder för att veta vad 225cc på 70/75 a-b innebär mer än som siluett. Hjälp?! :)
Sortera efter

Bubblan11
Kvinna ·

Hejsan123
Kvinna ·

joja
Kvinna ·

Laura84
Kvinna ·

Algot
Kvinna ·

carolineadam
Kvinna ·

lindaaoo
Kvinna ·
Jag opererades för 7 veckor sen och la in 230 cc, Motiva ergonomix Mini profil. Jag var platt innan och har nu uppmätt 65DD i en underklädesaffär. Men de ser inte så stora ut som man kan tro när man hör den storleken. Fejkbröst ger större kupstorlek. Jag skulle säga att jag har visuellt en B/C-kupa. Har bilder i min profil för silvermedlemmar. Mitt råd är att välja det minsta ”putet” och sen gå på läkarens rekommendation på cc baserat på bröstbredden. Jag blev rekommenderad 220 eller 230 och då valde jag 230 för jag ville ha implantat lite mer ut på sidorna. Tycker hittills resultatet blev väldigt bra och då vet jag att det kommer att bli mer och mer naturligt resultat ju längre tiden går ? vilket är det jag är ute efter!

carolineadam
Kvinna ·
Jag opererades för 7 veckor sen och la in 230 cc, Motiva ergonomix Mini profil. Jag var platt innan och har nu uppmätt 65DD i en underklädesaffär. Men de ser inte så stora ut som man kan tro när man hör den storleken. Fejkbröst ger större kupstorlek. Jag skulle säga att jag har visuellt en B/C-kupa. Har bilder i min profil för silvermedlemmar. Mitt råd är att välja det minsta ”putet” och sen gå på läkarens rekommendation på cc baserat på bröstbredden. Jag blev rekommenderad 220 eller 230 och då valde jag 230 för jag ville ha implantat lite mer ut på sidorna. Tycker hittills resultatet blev väldigt bra och då vet jag att det kommer att bli mer och mer naturligt resultat ju längre tiden går ? vilket är det jag är ute efter!
Såg dina bilder, jättefina bröst!! Får jag fråga hur lång du är, samt vikt? Varför rekommenderar du det minsta putet? Menar du om man vill ha en naturlig förstoring? Jag är rädd att mini blir för platt på mig, även om jag vill ha naturligt :/

lindaaoo
Kvinna ·

carolineadam
Kvinna ·
Hej!
Tycker de bilder som finns på Viktoriaklinikens hemsida hjälpte mig lite :-)