Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

Är det någon som har 350 cc - 375 cc där ute ?

Bröstförstoring
Har ca 75a idag är inne på att lägga in mellan 350-375 cc har så svårt att bestämma mig.. vill ha naturligt resultat efter min OP.. vill inte att dom blir aldeles för stora o absolut inte för små nått mittemellan där :)
ALLA som hade ca 75a innan OP som laggt in 350-375 cc 
snälla skriv till mig o visa mig bilder :)
12

Sortera efter

Hera

Hera

Kvinna ·

Om du går in profil och kollar under bilder så har jag sparat sådana som hade samma utgångsläge, ungefärlig vikt och längd som mig. Det är bilder på mentor högprofil 350 och 375cc samt mentor mellanprofil plus 325cc. Min bröstbredd är 12,5 så det blir 375cc hp eller 325cc mp för min del:) Kolla gärna där då vi har ungefär samma vikt o längd!
Gilla
DC9a

DC9a

Kvinna ·

Jag har 375cc hp opererades för tre dagar sen! Visste inte heller vad jag skulle ha först bestämde jag mig för 350cc men ångra mig precis innan operationen! Just nu är dom jätte svullna men storleken verkar va perfekt för min kropp eftersom jag ville ha naturliga bröst till min lilla kropp är 158cm och väger 47 kg.. Så tycker du ska ta 375 inte så stor skillnad mellan 350 och 375 ingen synlig skillnad Ialf.
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

320 har jag.
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

men om ja tar 375 de blir ingen chock när man vaknar upp o tycker dom e aldeles för stora haha . efter som ja har soppas små bröst nu innan OP så e ja rädd för att göra ALDELES för stora så att sen på sommarn när man ska använda bikini inte vågar använda de för de känns aldeles för stort .. 
Kommer de bli ett naturligt resultat tror ni ?:)

tusen tack för svar :)
Gilla
DC9a

DC9a

Kvinna ·

happyjenniegbg skrev:
men om ja tar 375 de blir ingen chock när man vaknar upp o tycker dom e aldeles för stora haha . efter som ja har soppas små bröst nu innan OP så e ja rädd för att göra ALDELES för stora så att sen på sommarn när man ska använda bikini inte vågar använda de för de känns aldeles för stort .. 

När jag vaknade upp fick jag panik! Tänkte vad har jag gjort dom e alldeles för stora! Men man vänjer sig jag e inte riktigt van än heller men jag skulle kunnat göra dom lite större till och med! Är sjukt nöjd med storleken redan för dom e naturligt stora alla vänner och släktingar tycker den här storleken jag har e perfekt! Dom säger att jag inte skulle kunna ha mindre eller större än det här.
Gilla
happyjenniegbg

happyjenniegbg

Kvinna ·

asså okej haha :) aah de blir väll en chock när man vaknar upp usch . 
Gilla
sojo

sojo

/ ·

Jag hänger med på denna
Gilla
Zippzon

Zippzon

Kvinna ·

Jag hade 75a innan, opererade mig för en vecka sedan. Jag la in 350 bakom muskeln. provade även 450, men det såg för stort ut till min lilla tunna kropp. Velade tillslut mellan 350 och 375 , men då 375 är lite bredare, så blev det 350 . Resultatet blev väl egentligen det jag exakt var ute efter, lagom stora bröst till mig...men ibland ångrar jag lite att jag inte gjorde större, man vänjer sig fort. Men jag är nöjd än sålänge!
Gilla
jeessee

jeessee

Kvinna ·

Jag hade en knapp 75a innan op och har lagt in 385cc. Dom är helt lagom i storlek, går att dölja går att framhäva och med facit i hand skulle jag faktiskt lätt kunna gått upp en storlek!
Gilla
lunsan

lunsan

Kvinna ·

Ja har 295 cc första ja tänkte på uppvaktat : va små!! Skit trist
Gilla
Jonna

Jonna

Kvinna ·

DC9a skrev:
happyjenniegbg skrev:

När jag vaknade upp fick jag panik! Tänkte vad har jag gjort dom e alldeles för stora! Men man vänjer sig jag e inte riktigt van än heller men jag skulle kunnat göra dom lite större till och med! Är sjukt nöjd med storleken redan för dom e naturligt stora alla vänner och släktingar tycker den här storleken jag har e perfekt! Dom säger att jag inte skulle kunna ha mindre eller större än det här.
Vilken storlek tog du?
Gilla
rosen1995

rosen1995

Kvinna ·

Har 375cc. Hade dock knappt 70a innan. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem