Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Är det någon som har fått stoppa in 650cc första op?

Bröstförstoring

Har egen vävnad men börjar tveka på om kirurgen kommer vilja stoppa in 650 första gången. Har redan 250cc egen vävnad. Då borde det väl få plats??

20

Sortera efter

Nooova

Nooova

Kvinna ·

AJ aj..

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

jag fick in 650 cc första operationen.....sen gjorde jag en korr 7 månader efteråt och la in 800 cc i stället! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nova! You scare the shit out of mE...:(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Citadellboobisar: sedärja! Hur illa var smärtan? Gjorde du bakom?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Citadellboobisar: sedärja! Hur illa var smärtan? Gjorde du bakom?
Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Jag ska stoppa in 650 och det är första gången :)

Gilla
citadellboobisar

citadellboobisar

Kvinna ·

ja jag gjorde bakom.....hade sjuuukt ont första operationen.....väl att morfin finns för jag hade as ont! Men sen var det jag...inte säkert du kommer att få lika ont! Andra open kändes knappt! :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Fan! Men hur tror ni det kan se ut på mig med 650 cc om jag redan har typ 250cc i egen vävnad? Jag har lite häng men enligt Clas Lossing behövs inget lyft överhuvudtaget. Vill uppnå lite fake utseende, är det bakom som gäller då eller? Eller framför kanske? Och vilken cc tror ni jag landar på?*SUCK* vilket jävla beslut va... Kul att Clas BArA lägger bakom och inget annat. Sista chansen att opa mig hos just han nu i april sen går han i pension ju..
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Läskigt att höra hur ont det gjorde! Jag är mer rädd för att spy av narkosen ön av smärtan! Sjuk tjej 1989
Gilla
Delvisbakom600cc

Delvisbakom600cc

/ ·

650 + 250 : 800 cc  ( Och vilken cc tror ni jag landar på? )

Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Jag har 500 egen, och lägger bakom...så ska nog inte bli nått problem för dig!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Delvisbakom600cc jag vet det haha! Men i och med att det sägs att muskeln tar mellan 50-100 cc... Vet inte ens om det är sant men borde man då öka för att slippa det?
Gilla
Delvisbakom600cc

Delvisbakom600cc

/ ·

Hahaha inte så mkt ^^ man märker det knappt, typ Max 25 cc som "försvinner" .. Tycker sj att mina är stor stora och att inget har försvunnit ^^
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

.... Är sjukt rädd för att kräkas och även att smärtan ska döda mig
Gilla
bedhead

bedhead

Kvinna ·

Jeylita skrev:
.... Är sjukt rädd för att kräkas och även att smärtan ska döda mig

Inte för att skräma dig, men jag spydde 2 dagar efter operationen. Dock bara efter varje gång jag hade ätit något & som tur var inte direkt när jag vaknade efter narkosen. Det kom när jag väl kommit hem på kvällen. Men smärtan överlevde jag.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ähhhhmen vilket satans FML-moment... Fan överdosera dom dig på lugnande eller för mycket narkos? Jag har hört att man kan kräkas vid uppvaknandet typ när man reser sig upp. Men shit då är det bara att förvänta sig det värsta :( hoppas smärtan blir mindre på mig med undrar om det spelar roll om man redan har vävnad
Gilla
4barnsmamma

4barnsmamma

Kvinna ·

Hur vet man hur mycket CC man har innan ? Är det läkaren som ser det eller ?

Gilla
Catalina

Catalina

Kvinna ·

Dom mäter det...

Gilla
bedhead

bedhead

Kvinna ·

Jeylita skrev:
Ähhhhmen vilket satans FML-moment... Fan överdosera dom dig på lugnande eller för mycket narkos? Jag har hört att man kan kräkas vid uppvaknandet typ när man reser sig upp. Men shit då är det bara att förvänta sig det värsta :( hoppas smärtan blir mindre på mig med undrar om det spelar roll om man redan har vävnad

Min hud på brösten har redan varit uttöjd till den storlek jag har fått nu efter jag ammat mina barn. Fick galet stora bröst då. Så jag har bara haft lite ont i muskeln. Men inte att det spänt otroligt mkt eller så..

Gilla
Powerpuff

Powerpuff

Kvinna ·

Jeylita skrev:
Läskigt att höra hur ont det gjorde! Jag är mer rädd för att spy av narkosen ön av smärtan! Sjuk tjej 1989
själv är jag mer rädd för att svälja alla pillerna innan Op på så lite vatten som möjligt, när jag i vanliga fall har två stora glad Ramlösa eller Cola för att få ner dom (EX ipren, panodil) har jätte svårt för o svälja piller. Än för smärtan eller spy av narkosen.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem